allmänt skrev 2011-11-04 20:09:06 följande:
Jag har en fråga, och hoppas att ingen blir förnärmad för det är inte min mening, jag är inte fientligt inställd utan undrar bara om jag har missat något väsentligt alla fattar utom jag. Varför testar man i "förväg" och med så tvetydliga test? Varför väntar man inte tills mensen är tydligt försenad, med ett digitalt test som inte går att tolk på något annat vis än ett? Är de digitala dåliga, går de inte att lita på? Och finns det en särskild anledning till att det är bra att testa innan mensen skulle ha kommit? Jag tänker, har man försökt under ägglossning och mensen är en vecka sen, så borde man ju rimligtvis vara 2-3 veckor gravid och då är en bra tid att testa har min gyn sagt. Blir det inte väldigt väldigt stressigt att stitta med massa stickor man inte kan läsa av? Eller för den delen, börja testa innan man har anledning att tro att det tagit?
jag vet inte om jag ska vara ärlig.det är väl att en är otålig och längtar så efter pluset. en kan faktiskt få plus innan bim. nää jag litar inte på digital för den visade negativt på mig på bim+4 och jag fick plus på bim+12 sist. jag har ju haft antydningar tills sträck, därför testar jag var dag för o se om det bli starkare eller om det bara är vad alla kallar spöksträck.