• Juliii86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Undska skrev 2014-10-26 07:37:06 följande:

Va tror ni om denna stegringen? Äl borde inträffa snart va?

är inte dom blåa teststickor graviditetstest? Bara undrar :)
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Juliii86
    Undska skrev 2014-10-26 08:56:14 följande:

Nä.. Jag har använt två olika märken. De blåa är från bäst på test äl stickor, och de gröna är från rfsu vilka jag tycker är bättre :)

Jaha oki :) då förstår jag. Hoppas du får din äl snart. Lycka till!
  • Juliii86
    Emanuelsmamma skrev 2014-10-26 12:58:16 följande:

Behöver hjälp kan inte tyda 100 % vad tycker ni andra??

det finns ingen bild Obestämd prova igen...
  • Juliii86
    Emanuelsmamma skrev 2014-10-26 13:11:05 följande:

Typiskt, kan inte ladda upp bilder

Är du inne på mobilen? Om du är det så går inte ladda upp bilder via mobilen. Du får göra det på din data :)
  • Juliii86
    er92 skrev 2014-11-14 15:36:28 följande:
    Ingen?:/
    jag har också fått så där men vet inte heller varför inte strecket blir lika brett :-/ Är det testlagrets tester?
  • Juliii86
    er92 skrev 2014-11-14 18:59:15 följande:
    Jo testlagret.. :/ fick du det breda starkt när det var äl? Så konstigt att det går från svagt svagt till stark linje men inte fullt starkt på bredden:(
    jag fick aldrig någon utslag på från testlagret. Det var bara ett tunt stark streck och brevid svagt. En dag kunde det var nästan starkt och den andra dagen svagt.. så höll det på så. jätte konstigt.
  • Juliii86
    Tildalina skrev 2015-01-05 10:57:17 följande:

Nu är jag på dag 20 och ja, jag slutade testa för jag trodde jag fått utslag, men sen läste jag att det ska vara Minst lika starkt och det va därför jag börjar tveka nu.. :-/

Jag kör själv med testlagrets äl stickor och jag fått likadana streck som du har på din bild. Anledningen till att det ser ut som det inte är lika stark som kontrollstrecket är för att färgen är så tunn och det blir svagare vid sidan om. Hade färgen fått en jämnare färg hade den sett ut som positiv. Dessa tester har inte varit så här förut.

Jag tolkar ditt test som positiv!

• Juliii86
    Blomsterfröna skrev 2016-09-14 19:06:05 följande:

Va tror ni??

jag ser ett svagt streck :) det var lite svårt att se i början hehe
  • Juliii86
    Anonym (MissLurker) skrev 2025-01-29 13:33:04 följande:

Hej! Första gången jag skriver här så hoppas jag får med bilden. Tänkte om någon ser någonting, väldigt svagt och vet inte om det är

för smalt streck? Missfärgning eller spökstreck? Tack snälla på förhand!

Inte spökstreck! Mina såg ut så långt innan BIM. Det är ett svagt plus.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester