Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något? Tycker mig ana en svag skugga ☺️

• Anonym (K Anonym)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-10-31 10:58:34 följande:
    Svårt att avgöra om det är en färgad skugga eller om det bara är den vita linjen där färgen skall samlas som skapar en illusion för ögat. Testa igen imorgonbitti!
    Ja men precis, är så svagt. Men något ser jag haha! Ska fortsätta testa 😄
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (För svagt streck?) skrev 2024-10-31 12:03:38 följande:
    Ser ett väldigt ljust streck på båda men borde inte det vara mycket starkare på BIM -1? Har gjort IVF (FET) så har koll på ägglossningen. Är nojig och orolig för MF eller X.
    Det behöver det inte vara! Jag plussade svaagt på 14-15 dagar efter äl sist. Alla plussar inte innan bim heller ☺️
  • Anonym (K Anonym)
    Hallonpaj89 skrev 2024-11-03 12:52:14 följande:
    Vad tror vi? Inom 3 minuter!
    Jag skulle inte lita på det då dessa test ger tydliga spökstreck tyvärr :( Testa ett annat test och se om det ger utslag! 
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Clearblue) skrev 2024-11-15 17:09:59 följande:

Tog ett testa tidigt från clear blue (testa tidigt) men ser ett vågrätt streck? Ska vara lodrätt. Någon som fått samma?

Just dom testen är kända för spökstreck tyvärr :(
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Hoppas) skrev 2024-11-15 13:17:39 följande:
    Någon som ser det svaga svaga strecket? 😅 Är tidigt för att testa än, bim -4 men tycker man kan se ett vääääldigt svagt streck. Ska vänta ett par dagar och testa igen sen, men kul att höra om fler ser linjen eller inte. Det kanske bara spökar i ögonen på mig 🙈. 
    Kan vara positiv, hur ser den oredigerade bilden ut?
  • Anonym (K Anonym)
    Anon0141 skrev 2024-11-25 18:47:01 följande:
    Hur många dagar innan mens?
    1-3, min cykel varierar lite. Det var positivt, tog digitalt 🥰
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (El) skrev 2024-11-25 20:52:01 följande:
    Här kommer en bild med neddragen ljusstyrka
    Tyvärr är det negativt 🥹 Hur långt efter äl har du testat? Kan vara för tidigt, eller så är mensen på gång. Äl-test reagerar även på mens i vissa fall 💞
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (El) skrev 2024-11-25 21:38:15 följande:
    9 dagar ungefär! har hela kvällen igår känt mig ?tung? i livmodern och idag har jag haft stickningar och typ som träningsvärk i livmodern. Kan ju absolut vara så att mensen är på gång, men hoppas att det blir starkare inom de närmsta dagarna. Tycker det känns tokigt för såg strecket redan under ?uppsugningstiden? men det blev lite svagare när det torkat. Kan det aldrig vara vår tur😫 Men vi får se helt enkelt!!

Jag plussade precis igår på äl+11, har haft samma i magen, humörsvängningar och lite dragningar i brösten. 

Testa igen om två dagar 💞

• Anonym (K Anonym)
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-26 18:14:56 följande:

Någon som vet om detta är positivt? Tog det (Ultratidigt), ska ha mens på lördag 30/11. Idag är det tisdag 26/11. 

Jag hoppas verkligen...

Tycker det ser positivt ut! Blått och brett streck! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester