• Anon0141

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (PL) skrev 2024-11-16 06:32:29 följande:

ser ni någon skillnad på dessa +? Bild utan datum är ifrån igår o den andra med text ifrån idag..det är ju olika ljusstyrka på bilderna men om man jämför med kontrollstrecket på vardera bild..är min tredje graviditet på 3mån nu så är sååå orolig. De tidigare två va ifrån IVF o denna månad blev vi mirakulöst nog naturligt gravida. 

1. Jag tycker den från idag ser mörkare ut
    2. Jag vet att det måste vara jättesvårt med ditt bagage- men sluta nojja! (Och sluta testa!) Du är gravid! Grattis! ❤️❤️❤️
  • Anon0141
    AngieF skrev 2024-11-22 17:19:21 följande:

Vad tror ni om det här testet??
    Taget nu ikväll, dagen innan beräknad mens.

ag

Skulle säga spöksträck då det inte är lika jämt över hela linjen liksom. Testa igen imorgon.
  • Anon0141
    AngieF skrev 2024-11-23 09:22:19 följande:
    Det måste ha varit ett konstigt test igår för idag blev det negativt på ett testa tidigt test.. 
    Ja jag har fått ganska många såna när jag inte varit gravid. Köp ett testa tidigt digitalt istället så vet du med säkerhet ❤️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester