• Anonym (A)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Hoppas) skrev 2024-08-10 13:24:51 följande:
    Vågar man lita på att detta är ett plus? Taget bim +1 mitt på dagen. 
    Det är ett positivt test 😊 Grattis till pluset 🙂
  • Anonym (A)
    AngieF skrev 2024-09-04 10:43:31 följande:

Idag tog jag ett riktigt graviditetstest 😅 Men kan inte avgöra om det faktiskt är ett streck eller bara en skugga, sorry för suddiga bilder🙈 
    Vad tror ni?

Beräknad mens är idag om det är intressant. Har ett CB test hemma men var dum nog att inte testa i samma urin efter detta test..

Det ser positivt ut :) Grattis :)
  • Anonym (A)
    Anonym (Undrarmycket) skrev 2024-09-05 19:03:24 följande:

Kunde inte hålla mig och tog ett till från babyplan nu i eftermiddag. Hade inte hållit mig i 4 h och har druckit. Jag tror att det är ett streck där. Någon?

Jag kan inte se något sträck i testrutan tyvärr. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Undrarmycket) skrev 2024-09-05 21:35:21 följande:
    Här är det som menas.
    Hur länge har testet legat sedan bilden togs? Om test ligger förlänge blir dem falskt positiva. Men så länge man inte ser ett färgat sträck i testrutan är det negativt. Ta ett nytt i morgon (morgon urin). 
  • Anonym (A)
    Anonym (Snurresprätt) skrev 2024-09-09 10:14:25 följande:

Kan någon hjälpa mig att tolka detta testet?!

Jag vet inte vad jag ska tro ????

Den ser svagt positiv ut om det är inom avläsningstiden :)
  • Anonym (A)
    Anonym (Snurresprätt) skrev 2024-09-09 10:37:49 följande:
    Åh tycker du? 🥲 Ja det är det 
    Ja när jag kollade med mobilen, men nu när jag sitter framför datorn så ser man inte mycket. Testa igen om några dagar. Det är det bästa. Hcg ökar varannan eller vart tredje dag. 
  • Anonym (A)
    Nanathalie skrev 2024-09-11 06:32:57 följande:
    Vet inte vad jag ska tro. Såhär ser det ut idag.
    Ser negativt ut
  • Anonym (A)

Den med gul markering är idag. 

Denna är från igår.

Ser ni något på dessa, eller är jag helt ute och cyklar? 
    Jag mår så himla illa alltså.  

Båda testen är avlästa inom fem minuter. 
  • Anonym (A)

Tester som blivit positiva efter avläsningstiden är negativa. Avvakta några dagar och testa igen om inte mens dyker upp.

Likadant med dem som får otydliga streck i testresultatet (mycket svaga), testa efter några dagar. Rfsu test är inte bra. Ser tyvärr inga positiva graviditetstest. Förutom att det eventuellt är något på anonym (osäker) test. 

• Anonym (A)
    Anonym (Nat) skrev 2024-10-19 13:31:11 följande:

svårt

att få på bild men det syns mer IRL

Är det ett g test så är det nog starkare om någon dag. Om det är inom avläsningstiden så skulle jag säga att det håller på att växa något inom dig hihi. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Fröken) skrev 2024-10-29 19:50:48 följande:

Vad tror ni om detta? Tidigt än men tycker mig se nåt 👀

Helt klart att man ser något, men råder dig ändå till att testa igen om några dagar. Så har mina test också visat men inte varit gravid. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester