• Anonym (Endo)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Halloj!
    många år sedan jag besökte denna tråd, har kvaliteten på uppladdade bilder blivit bättre tro? Haha!

jag är 12 dagar efter ägglossning, ungefär. Men har inte tänkt något på det förrän en hiskelig trött trillade över mig sedan ett par dagar, då började jag fundera.. 😅

kan ni hjälpa med att tolka tro? Oskyldig

vad tror ni?

• Anonym (Endo)
    Anonym (Anoca) skrev 2024-08-05 19:49:10 följande:
    Ser inget tyvärr 
    Tack för att du kikade 😊
  • Anonym (Endo)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-08-05 20:25:15 följande:
    Det där tror jag är positivt.
    Jag vet själv inte vad jag tror Förvånad åh ena sidan ser jag det, å andra sidan kan jag lura mig själv att jag ser. Tänker det får bli ett på morgonurin imorgon bitti och se vad det visar då 😅

tack för att du kikade på det Glad
  • Anonym (Endo)
    TrueResolution skrev 2024-08-07 22:07:34 följande:

Jag tycker mig se ett positivt streck! Sådär svagt var mitt första test med mitt barn! Hcg ökar varannan dag så kika stegringen ska du se att det nog höjs till helgen 😍
    Hej!
    tog ett nu på morgonen, vet inte om jag inbillar mig 😅 men får kanske vänta ett par dagar till och testa lördag eller söndag morgon igen.

• Anonym (Endo)
    Anonym (Endo) skrev 2024-08-08 07:38:23 följande:
    Hej!
    tog ett nu på morgonen, vet inte om jag inbillar mig 😅 men får kanske vänta ett par dagar till och testa lördag eller söndag morgon igen.

vad dåligt upplösta bilderna blir när man lägger upp här? 

• Anonym (Endo)

Vad tror ni om detta från apotek hjärtat?
    även lagt upp i grupp på FB men här vet jag att det också finns veteraner, om än att kvaliten på bilderna blir sämre här, haha!
    ska iväg och köpa andra tester under dagen också, men hur skulle ni tolka detta?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester