-
Syns lite svagt men dessa tester ger ofta spök samt cb ger alltid streck efter utgången tid. Bim -7 är ju väldigt tidigt kanske blir ett plus länge fram, håller tummarna👍Nico1990 skrev 2024-07-12 10:08:41 följande:Hej alla. Behöver hjälp att tolka CBs testatidigt (taget sju dagar innan BIM). Jag tycker mig se något svagt i testrutan - gör ni?
-
Mina cb har haft ett starkt blått, men smalt, streck efter utgången tidFundersammen skrev 2024-08-08 14:04:03 följande:
En nyfiken fråga - ni som varit nyfikna och tittat på clearblues test flera timmar efter att man testat ich sett streck - hur starka har de varit? utifrån vad jag ser så verkar de flesta ha svaga streck dvs otydligt - jag tittade (tyvärr inget foto) och det var lika stark blå som kontrollstrecket
nu vet jag att de är opålitliga efter 10 min men när jag sökt så har de pratat om att de falska positiva strecken ska vara svaga eller gråa - denna var som sagt lika starkt som kontrollstrecket
jag har tänkt kolla imorgon förmodligen, ville bara höra om era erfarenheter och tankar?
(jag har förr tittat på hundratals test i efterhand bara för att få se ett falskt positivt för att nånsin få se det positiva strecket även om det är fel och aldrig oavsett märke sett det så var bara nyfiken som en strut när jag valde titta efter ca 8 timmar)
-
Jag tycker mig se tre streck😅 har du nån bättre bild?Anonym (Lineeyes) skrev 2024-09-10 06:48:07 följande:
Ett testa tidigt från RFSU. Ingen aning när Bim är då jag ör på cykeldag 52 utan mens. Visst syns något här? Eller är det spök? Aldrig testat med rfsu testa tidigt innan. Tacksam för svar.
-
På den här tycker jag det ser positivt ut👍Anonym (Lineeyes) skrev 2024-09-10 13:41:49 följande:3 streck 😂😂 jag dör.
-
Spännande👍Anonym (Lineeyes) skrev 2024-09-10 13:55:52 följande:Tack för att du tog dig tid att titta och svara. Jag ville bekräfta det för mig själv så tog ett till vid 12 som var negativt 😂 troligen mer adekvat resultat med morgonurin. Får testa imorgonbitti igen. Vågar ju inte tro på det.
-
Ser inget på denna😓Nanathalie skrev 2024-09-11 06:32:57 följande:Vet inte vad jag ska tro. Såhär ser det ut idag.
-
Så där blir det nästan alltid på cb efter utgången tid.Anonym (Anonym123) skrev 2024-10-10 18:07:25 följande:Hej!
Jag väntar min mens på lördag eller söndag och tog ett graviditetstest för 2 dagar sedan. Efter 30 min blev det ett s.k ?spökstreck?. Tog ett ytterligare idag där jag tyckte mig skymta ett svaaaagt svaaagt streck men tror det kan vara inbillning också. Men har någon annan haft erfarenhet av spökstreck? Bifogar en bild på spökstrecket.