• Nanathalie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (PL) skrev 2024-09-10 16:19:30 följande:
    Gör ivf. Tog otrivelle 29/8 och återförde blastis 5/9. är det någon som ser något? Och ni som har ivf koll..tror ni + är av otrivelle? Såg ett svagt + i verkligheten iaf. 
    Jag personligen tycker cb suger. De ger nästan alltid något utslag. Jag har fått utslag flera ggr utan att vara gravid. Testa med rfsu testa tidigt istället, tips! 
  • Nanathalie
    Anonym (PL) skrev 2024-09-10 16:19:30 följande:
    Gör ivf. Tog otrivelle 29/8 och återförde blastis 5/9. är det någon som ser något? Och ni som har ivf koll..tror ni + är av otrivelle? Såg ett svagt + i verkligheten iaf. 
    Bild på mitt spök som i min värld var SOLKLART positivt men nix.
  • Nanathalie
    Anonym (PL) skrev 2024-09-10 18:23:19 följande:

Aldrig fått falskt positiva med CB. Dessa streck kom tidigt. nästan direkt efter att jag tog testet. Hur lång tid efter att du tog testet kom ditt positiva? :) 

Det kom omgående! Gjorde ett till direkt efter som var negativt. Samma förpackning.
  • Nanathalie
    Anonym (Hk) skrev 2024-09-10 14:07:33 följande:
    Spännande👍
    Vet inte vad jag ska tro. Såhär ser det ut idag.

• Nanathalie
    Anonym (A) skrev 2024-09-11 07:19:52 följande:
    Ser negativt ut
    Håller med. Ledsamt när jag hade fina streck igår. 😩
  • Nanathalie

Hej!

Vad tror ni? Äl+10. Tycker mig se något men vet inte. Allt är så svagt vill ha en vanlig hederlig linje! Vad tror ni?

• Nanathalie
    Nanathalie skrev 2024-10-18 11:17:31 följande:

Hej!

Vad tror ni? Äl+10. Tycker mig se något men vet inte. Allt är så svagt vill ha en vanlig hederlig linje! Vad tror ni?

Här är en till..
  • Nanathalie
    Anonym (Anoca) skrev 2024-10-19 07:03:38 följande:
    Tror inte jag ser ngt , tror man luras av skuggan på testet 
    Här då? Tog ut testet för att slippa skugga.

• Nanathalie
    Kungsbacka skrev 2024-11-13 12:35:49 följande:

Hej tjejer, vad tror ni om detta gravtest äl+10? Det är ett RFSU testa ofta. Tog ägglossningstest först för att se om det skulle visa positivt. När det var så pass starkt så tog jag ett gravtest. Strecket kom upp i rimlig tid. 

Klart positivt! Vad roligt att det matchade med positivt ägglossningstest! 😍 grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester