Inlägg från: Anonym (Sladdis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sladdis)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PrettyTiedUp skrev 2024-08-24 06:27:49 följande:

Vad tror ni? Äl+9.
    Tror absolut positivt! Ser tydligt strecken!☺️
  • Anonym (Sladdis)
    Bambino18 skrev 2024-08-27 07:04:53 följande:

(Ber om ursäkt för dålig kvalite)
    Kan detta vara positivt? Kom innan tre minuter och är på äl+8 men rfsu testa tidigt var negativt vad jag kunde se? Har alltid fått streck på clearblue early efter ett tag när tiden gått ut men detta kom då alltså innan 3 minuter hade gått.
    Skulle gissa på positivt!😊
    om du la upp i grupp på Facebook också så såg jag strecket bättre där 😍 ta ett test om några dagar igen 
  • Anonym (Sladdis)
    Bambino18 skrev 2024-08-27 07:24:49 följande:
    Tycker du?? försöker att inte hoppas för mycket! Men RFSU testa tidigt var ju dock negativt, kan det bli så??
    Så svårt med CB ger ju alltid någon form av streck, men det du la upp på facebook (om det var du) såg man strecket mer tydligt än här. men bara vänta någon dag och ta igen. Tempar du?
  • Anonym (Sladdis)
    Anonym (Orolig o nojig) skrev 2024-09-05 08:00:34 följande:

Alltså håller på noja upp mig.. 

Nu är det så här att jag separerade mig i mars och börjat träffa en ny som jag länge känt.
    Men grejen är så här att jag har hormonspiral  och haft de i 2.5år  och jag vet 1 av 1000 att man blir gravid och speciellt efter så här lång tid såå bör jag inte bli de. 

Min mens ha alltid varat max 5 dagar och inte blött så mkt mer än när jag torkar mig el sitter på toan men nu sista mensen så blödde jag max 2ggr typ som en liten nitblödning under dessa dagar och nu denna gången så blödde ja 2droppar typ  och ja tänkte ok  då kom mensen nu men  så blev d inget mer..
    Nu är jag 4 dagar över tiden och ja har molandevärk o illamående nu på morgonen och trött o små hungrig vilket jag aldrig är på morgonen för ens vid 10 snåret innan dess är d bara en kopp kaffe ja lever på.  Jag vet de är lite för tidigt.. och kommer o köpa ett nytt om 1v  visst visar detta negativt el? 

Positivt skulle jag säga.. ser ett till streck svagt 
  • Anonym (Sladdis)
    Anonym (Snurresprätt) skrev 2024-09-09 10:14:25 följande:

Kan någon hjälpa mig att tolka detta testet?!

Jag vet inte vad jag ska tro ????

Vilken äl-dag är du på? 

tycker också jag ser ☺️

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester