Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej. Jag fick precis detta resultat på babyplan testa tidigt. Någon som ser något? är på LH + 7 idag.
Idag tog jag ett riktigt graviditetstest 😅 Men kan inte avgöra om det faktiskt är ett streck eller bara en skugga, sorry för suddiga bilder🙈
Vad tror ni?
Beräknad mens är idag om det är intressant. Har ett CB test hemma men var dum nog att inte testa i samma urin efter detta test..
Hej. Jag la upp häromdan. Nedan finns två bilder från idag med RFSU testa tidigt. Den ena inom tid och den andra efter tid. Under de bilderna finns mina svar från babyplan testa tidigt tidigare i veckan. Har inte fått några torksträck på RFSU tidigare i veckan då det varit helt blanka. Tacksam för tolkning!
Är på ÄL + 9 idag
Den översta är efter angiven tid medan den understa är inom given tid.
Detta är babyplan från i förrgår.
Hej. Jag la upp häromdan. Nedan finns två bilder från idag med RFSU testa tidigt. Den ena inom tid och den andra efter tid. Under de bilderna finns mina svar från babyplan testa tidigt tidigare i veckan. Har inte fått några torksträck på RFSU tidigare i veckan då det varit helt blanka. Tacksam för tolkning!
Är på ÄL + 9 idag
Den översta är efter angiven tid medan den understa är inom given tid.
Detta är babyplan från i förrgår.
Ser positivt ut! Grattis! 🥳
Kunde inte hålla mig och tog ett till från babyplan nu i eftermiddag. Hade inte hållit mig i 4 h och har druckit. Jag tror att det är ett streck där. Någon?
Hej. Vart är det du ser streck på denna?
efter 1 års försök blir jag galen och ser streck som inte finns tror jag, visst är det neg? 6 dagar till bim
Vill bara lämna lite egna rekommendationer baserat på min erfarenhet av tester senaste tiden. Jag är bekräftat gravid med clearblue.
Testa-tidigt test jag tagit nu som gravid:
Först utslag gav babyplan - svagt utslag ÄL + 7
RFSU tidigt gav första svaga utslaget ÄL + 9
CB digital med veckoindikator ÄL + 10
Abblo pharma - svagt utslag ÄL + 10
Testlagret testa tidigt - svagt utslag ÄL + 13 BIM + 1
Kan säkerligen skilja sig åt - men kanske hjälper någon :)