• Bez

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick ett superduper svagt streck på Predictor Early i morse äl+8 gick inte att fånga bra på bild men drog jag ner kontrasten ordentligt dök de upp, va tror ni är de spök även om PE brukar va förskonade från de eller in de va chans på pluss?

• Bez
    Bez skrev 2021-11-15 11:34:47 följande:

Fick ett superduper svagt streck på Predictor Early i morse äl+8 gick inte att fånga bra på bild men drog jag ner kontrasten ordentligt dök de upp, va tror ni är de spök även om PE brukar va förskonade från de eller in de va chans på pluss?

• Bez
    Sophiee92 skrev 2021-11-16 14:17:36 följande:

Hoppas att bilden syns, försökte lägga upp den från mobilen. Är taget efter 2-3 min på BIM+1. Ett super svagt streck ser jag men vet inte om någon annan ser... Vad tror ni?

Jag ser!
  • Bez

jag fick liknande i början av veckan, och neg på rfsu tog och såg som du äl+8 och äl+10. Har bim idag och hoppas såklart på pluss men tror tyvärr mensen är på g men inget skriviti sten än. Tycker pe vart så förskonade mot spök så spännande att se vad de blev för oss. 

CEV skrev 2021-11-19 09:55:58 följande:

Hej,

Vad tror ni, spökstreck/positivt/behöver jag kolla synen? ????

Har aldrig fått spökstreck på Predictor Early om det är det som det är.

• Bez

Tog test med testlagret nu på morgonen är på BIM-1. Tog 2st och ser svagt på båda! Visst borde de inte kunna vara spök? Nån som kört med de innan?

• Bez

Hej! Va tror ni om  de här? Mens beräknad imorgon, spök eller pluss?
  • Bez
    Supersemlan skrev 2024-08-06 08:13:20 följande:
    Jag tycker mig se ett streck! Spännande att se hur det ser ut imorgon, med ett nytt test!

Tog ett nytt nu på morgonen är pos väll?????? 😱😱😱

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester