Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni om det här? Fick positivt på clearblue rosa ägglossningstest den 31/1. Och idag ser gravtestet ut så här.
Vad tror ni om det här? Fick positivt på clearblue rosa ägglossningstest den 31/1. Och idag ser gravtestet ut så här.
Det där är possitivt, mycket starkare än mitt! Grattis!
Ser också strecket! Testa imon igen, då kommer strecket säkert vara tydligare! Eller köp ett digitalt test, inga streck som kan lura dig där. Vilket lättnad efter att ha försökt så länge! Stort grattis!!! :)
Jag tror det är positivt! :D men jag vet också hur svårt det är att tro på det där strecket!
Gjorde ett nytt test nu på morronen och det såg jag inget alls på..hade förväntat mig ett starkare streck än det som va igår, men nej såg inget alls på det här :/
I morron är det 14 dagar efter positivt äl test. Tänker vänta till Fredag och ta ett digitalt då, orkar inte hålla på och analysera efter streck.
Så här såg testet ut igår, översta är original bilden och den under har jag ökat kontrasten på och då ser man ju tydligt två streck. Varför visar det inget idag? :(
Gjorde ett nytt test nu på morronen och det såg jag inget alls på..hade förväntat mig ett starkare streck än det som va igår, men nej såg inget alls på det här :/
I morron är det 14 dagar efter positivt äl test. Tänker vänta till Fredag och ta ett digitalt då, orkar inte hålla på och analysera efter streck.
Så här såg testet ut igår, översta är original bilden och den under har jag ökat kontrasten på och då ser man ju tydligt två streck. Varför visar det inget idag? :(
Ser också ett svagt streck, men ja att ta ett digitalt är ju avsevärt bättre och lättare att se :)
samma här.. säkert nått tillfälligt fel på sidan.. suck
Okej, vet att jag sa igår att jag skulle vänta till Fredag och ta ett digitalt test. Men kunde såklart inte hålla mig utan tog ett likadant i morse som jag tog i förrgår och igår.
Igår kunde jag typ inte se nått alls på testet och idag ser det ut så här.
idag är det 14 dagar sen positivt äl test. Tycker jag ser ett svagt streck, men borde det inte vara starkare idag om det är 14 dagar efter äl?
Ser också något litet svagt.. mitt va bara jättelite starkare 17 dagar efter äl :)
Ja nu vet jag ju inte riktigt hur din cykel ser ut men hade tagit ett digitalt om någon dag, om de visar negativt hade jag väntat till efter helgen och tagit ett till då :)
Taget idag 15 dagar efter äl. Går inte att misstolka det här :)
Är helt jävla skakig, äntligen ett plus efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')
Blir ändå ett digitalt i morron för att vara 100% säker.
Känns helt sjukt det här :)
Så otroligt välförtjänt!! GRATTIS!!
Nä e d sant!? :) Va underbart! Förtår det måste va sjukt fantastisk känsla! :D STORT GRATTIS :):):)
Grattis! Ser ut som mitt på bim nu i tisdags
Nu är det svart på vitt, det är på riktigt <3 :')
Ser nån nått på det här? Är väldigt tidigt, bara ÄL+9, men tycker jag ser något svagt?
Ser ingen bild?