• Tussan94

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vet till nästan 100 % att detta är negativt, men tyckte mig se ett svagt sträck :I

• Tussan94
    nufårvise skrev 2018-02-13 07:36:56 följande:

På det övre ser jag nåt svaaaaagt

Skulle precis slänga det när jag såg något.... Får väl vänta några dagar o se om mensen kommer...
  • Tussan94
    Maria00156 skrev 2018-02-14 08:03:33 följande:

La upp mina bilder förut men man kunde typ inte se dom. Två Första bilderna är från i morse å ja kan tyda ett svagt streck.

Den här är från i förrigår.

Och dessa från helgen. Min mens ska komma förns om 8 dagar Vad tror ni???????????????????

Ser inte bilderna från igår... Men på dom från idag ser jag tyvärr inget :( möjligtvis ett väldigt svagt på första
  • Tussan94
    Ek90 skrev 2018-02-14 12:40:14 följande:

Usch och fy vad besviken och ledsen jag är nu.

Två dagar har mina test varit svagt positiva.

Idag gjorde jag i väntan på mitt digitala som ska komma i lådan den andra RFSU-stickan... som var i princip helt blank.

Antar det betyder att det inte blir något av detta då?

Jag som verkligen ville tro att jag skulle få överraska sambon med ett positivt test ikväll. Usch. Istället kommer jag vara en liten fläck känns det som. :(

Nån som varit med om samma med en positiv utgång? Den negativa vägen förstår jag redan, tyvärr. :(

Är inte RFSU-stickorna mindre känsliga? Kanske därför det var blankt?
  • Tussan94
    Ek90 skrev 2018-02-14 15:11:27 följande:

Jaha! Men tog även det digitala (clear blue med veckoindikator) som visade ?inte gravid?... men det kanske också har högre gräns?

Vet ni?

Läste på internet att RFSU:s stickor ska ha en gräns på 25ml/u.

Man kan ju alltid hoppas, fast räknar nog med att det är negativt tills motsatsen är bevisad för att inte bli såhär besviken igen! Har redan skickat iväg ett ledset sms till sambon ;P

RFSU har ett ?testa tidigt?, kommer inte ihåg hur känsligt det är men är runt 15-20 ml/ul tror jag :) Testa det kanske?
  • Tussan94
    Ek90 skrev 2018-02-14 16:12:38 följande:

Har lite mensvärk och tror mens är på G så för att bespara mig hoppet som sen bara kraschar så väntar jag bara på att det ska börja blöda på riktigt nu.

Tack för hjälpen!!

Är lite på samma bana... Tog ett test igår, var nog negativt.. Får väl se om mensen dyker upp, annars så vet i fan vad som försiggår :P
  • Tussan94
    pulpfiction94 skrev 2018-02-15 06:41:30 följande:

Hej på er!

Undrar om det här är ett spökstreck som jag misstänker? Tack på förhand! 

Jag ser ett sträck så ta ett nytt om ett par dagar så ska du se att det är starkare :)
  • Tussan94
    Lizza85 skrev 2018-12-30 08:27:06 följande:

Nytt försök. Haha

Ser ett ytterst svagt streck på båda!

Skulle testa igen om två dagar :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester