Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nån som ser något?
Tycker mig se ett svagt streck.
Snälla snälla ni, en vädjan: KAN NI ANVÄNDA DENNA TRÅDEN FÖR DET DEN ÄR TILL FÖR!!!!
Jag la upp bilder på mina test i morse... de ligger förmodligen tre sidor "onödigt diskuterande" tillbaka vid detta lagret. Tror inte att det är någon som njuter av ert tjafs. Lägg ner.
Vad sägs om att bara lägga upp bilder på osäkra test och sedan kommenterar man kort vad man ser.
Annars blir ju denna tråd helt värdelös.
Tycker de ser ut som de blivit färg på fel ställe. För högt upp liksom:/
Någon dom ser något svagt med?
Hej!
Här är ett testa tidigt taget på äl+10 (ev äl+9). Vad tror ni? BIM-4 eller 5!
Tack! Ja jag är också rädd för spök! Dock hävdar ju cb själv att färg och ljushet inte spelar någon roll, bara det är ett streck. Jag ska testa igen om några dagar också.
Håller tummarna för att du får önskat resultat!
Nån som vill tyda mitt test. Jag vill ju bara se nått.. så ögonen lurar väl en. Testlafret brukar väl inte ge spök iaf. Bim idag tror jag...
Ser inget tyvärr
Ska jag ta detta grav-test dom positivt. Blir så tveksam.
Kunde inte hålla mig, for å köpte test av ett annat märke... bild med och utan blixt. Svagt här med men ser ändå något?! Och hoppas så att det kommer öka dom närmaste dagarna nu!!
Jag la upp ett test igår, idag ser det ut såhär.. vad tror ni? :o Måste haft ägglossning när det gav starkt på ägglossningssticka 18/3
Åååå TACK! :D Åh jag blir helt tårögd, tusen tack för svar! Törs jag göra ett digitalt idag eller ska man avvakta tills imorgon? :D