• kallemaja

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är detta (bim-3) verkligen positivt?
    Har bim på tisdag tog detta test i

morse... 

Överlycklig om det är det Skrattande 
  • kallemaja

Hotshotbabe- det ser ut som ett väldigt svagt streck där :)
    Men själv är jag inte så duktig på detta med tester...vad är spökstreck? La precis upp bilden ovanför...trodde först att mitt också var spökstreck....man är rädd att se i syner ;)

Hoppas hoppas för dig :) 

• kallemaja

Magda85 när har du bim? På måndag?
    Åh vad spännande- har ni försökt länge? 
    Man vågar knappt tro sina ögon...vilka tester har du testat med?
    Grattis själv!!! :) 

• kallemaja
    Hotshotbabe skrev 2013-05-11 11:07:26 följande:
    Kallemaja: Tack för ditt svar, ditt är ju ett jättefint plus stort grattis :) har du barn sen innan? :)
    Ja jag hoppas verkligen....det blir vårt första isfåfall! Känner mig helt pirrig...om detta är sant...
    Har du barn? Testar du med testlagrets? Försökt länge?
    Tror att ditt blir starkare om några dagar..när har du beräknad mens? 
  • kallemaja

Magda85, har du barn sedan innan? Jag slutade med ppiller i februari..
    Har du bild på ditt test? Då ska vi ha samtidigt...om nu testerna är tillförlitliga :) hoppas hoppas..! 

• kallemaja

Snälla hjälp mig blir förvirrad, testade i morse med testlagrets, jag tycker mig se ett streck men ser jag i syne? Är på Bim -4 men tålamodet är inte det bästa

• kallemaja
    liseen08 skrev 2018-02-14 08:28:33 följande:

Är jag helt ute och cyklar eller är inte den svaga skuggan på mitt test på fel ställe? Har fått för mig att det ska vara längre åt höger - någon som har erfarenhet av testlagrets tester på senare tiden? 

Observera att testet på bilden har gått över tiden och är lite "kornigt" men skuggan ser likadan ut som det gjorde inom testets tid

Funderar på samma..mitt streck är på precis samma ställe som ditt...hur långt innan Bim är du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester