Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bim+2 idag och ingen mens.
Molvärk som kommer och går. Dock vet jag inte om jag ser något på dessa test från idag. Vad tycker ni?
Bim+2 idag och ingen mens.
Molvärk som kommer och går. Dock vet jag inte om jag ser något på dessa test från idag. Vad tycker ni?
ÄL+9
BIM-4 (om min cykel är lika som förra månaden, 25 dgr)
Igår var det helt blankt men idag syns detta. Vad tror ni?
Hallå girls, någon annan som också ser ett pytte pytte svagt plus här? ???? kanske bara jag men vill så himla gärna!!
En till oredigerad!
Okej, nu behöver jag hjälp :|
Nån som ser något? Är det ett spökstreck?
Jag ser ju NÅGOT, men är så rädd att det bara luras och bara är spökstreck. Tog ut stickan ur kassetten med så ser man bättre, haha. Vad troooor niii? :))))
4-5 dagar innan BIM. Kan de va possitivt?
Är jag helt ute och cyklar eller är inte den svaga skuggan på mitt test på fel ställe? Har fått för mig att det ska vara längre åt höger - någon som har erfarenhet av testlagrets tester på senare tiden?
Observera att testet på bilden har gått över tiden och är lite "kornigt" men skuggan ser likadan ut som det gjorde inom testets tid
Har du filter på isåfall är de nog spökstreck ser något men ser inte färgen när ska du ha mens?
Ok är de färg på strecken ? Isåfall kan de vara något
Ok när ska du ha mens ?
Jag ser inte i syne va? :)
Vi hade sex 1 gång efter att jag fått positivt på äl test, så det känns som vi prickade åter igen!
Våran yngsta fyller 1 år om två veckor, vi hade lika tur när hon blev till!
Jag drömde en hemsk dröm om min man, drömmer oftast sånt endast när jag är gravid, dottern vaknade i samma veva så jag gick upp och tog ett test direkt :)
Har fått supersvaga streck på cb early fredag och lördag. Idag tog jag ett babyplan testa tidigt och väntade 2 minuter (ska avläsas efter 3 minuter), då var testet blankt vad jag kunde se. Gick iväg och kom tillbaka efter ytterligare ett par minuter och då fanns ett streck! Kan dock ha kommit upp 1-2 minuter efter att tiden gick ut men kan det vara positivt ändå? BIM-3 och ÄL+11.
Har fått supersvaga streck på cb early fredag och lördag. Idag tog jag ett babyplan testa tidigt och väntade 2 minuter (ska avläsas efter 3 minuter), då var testet blankt vad jag kunde se. Gick iväg och kom tillbaka efter ytterligare ett par minuter och då fanns ett streck! Kan dock ha kommit upp 1-2 minuter efter att tiden gick ut men kan det vara positivt ändå? BIM-3 och ÄL+11.
Jag tog ett gravtest och ett ägglossningstest samtidigt nu ikväll för att jag jag inte har en aning om vart i min cykel jag är. Tog ett negativt gravtest för ca 1.5 vecka sen. Och nu fick jag det här! Jag tycker att det är ett positivt test MEN testen låg emot varandra i några sekunder innan jag såg det och flyttade isär som. Kan gravtestet ha fått färg från ägglossningstestet och att det därför blivit ett falskt plus? Tog ett digitalt med samma urin som visade ej gravid, men testet på bild är ju ett väldigt svagt testa tidigt så det beror kanske på det också. Vad tror ni? Kan ägglossningstest ha färgat av sig eller kan jag lita på testet?
Jag tog ett gravtest och ett ägglossningstest samtidigt nu ikväll för att jag jag inte har en aning om vart i min cykel jag är. Tog ett negativt gravtest för ca 1.5 vecka sen. Och nu fick jag det här! Jag tycker att det är ett positivt test MEN testen låg emot varandra i några sekunder innan jag såg det och flyttade isär som. Kan gravtestet ha fått färg från ägglossningstestet och att det därför blivit ett falskt plus? Tog ett digitalt med samma urin som visade ej gravid, men testet på bild är ju ett väldigt svagt testa tidigt så det beror kanske på det också. Vad tror ni? Kan ägglossningstest ha färgat av sig eller kan jag lita på testet?
Vad tror ni? :)
Usch vad ledsen jag blir. Testet från igår kväll blev nog färgat av ägglossningstestet för imorse var det vara en skugga utan färg.. Överst är det från igår och det undre från imorse.
Jag testade blankt flera mornar i rad, testade sedan på kvällen och fick tydligt positivt! Så jag har haft högst halt hormoner på kvällen, vid båda graviditeterna.. Så kanske det är för dig också, så tappa inte hoppet riktigt än :)