• FruFrau

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!

Jag har inte varit aktiv här innan men skulle uppskatta om någon skulle vilja titta lite på mitt graviditetstest från rfsu? Den första bilden är ÄL + 10 och den andra bilden är från idag, ÄL + 11. Har aldrig använt dessa test innan! Testade även med CB digital igår (ÄL + 10) men då stod det "ej gravid", så kanske jag inbillar mig?? (Hoppas bilderna kom med nu!) :)

• FruFrau

Okej! Men mitt rfsu mäter från 25 mlU/ml och även det CB-test som jag använde igår mätte samma koncentration och det sa "ej gravid". Spelar det nån roll? Är det för svagt för att mätas på CB än, men att man kan antyda en början på rfsu:s sticka?

• FruFrau

Hjälp! Var tvungen att gå upp nu mitt i natten och göra test då jag har så ont i brösten att jag inte kunde sova på magen. Inte ens NÅN gång under min förra graviditet var det såhär. Jag har aldrig NÅGONSINN ont i brösten. Plus flytningar och molvärk i magen i 8 dagar. Alltså. Jag vet typ att jag är gravid... och det är inget önsketänkande heller för det här är inte planerat! Vet alltså inte när jag hade ÄL.

Var tvungen att göra två test och båda såg ut såhär, kändes mer som "blänk" på ytan än färg. Men att båda blev så?? Är det fel på dem?

• FruFrau

(Om ni zoomar in så ser ni att det är ljust på båda sidor och lite mörkare i mitten, ett tunt streck) helt oredigerat med dålig kamera... :p

• FruFrau
    Liten 2018 skrev 2018-02-25 13:11:06 följande:

Ser ut som det, Grattis. Var är du i BIM?

BIM idag! 31 dagars cykel!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester