• Jullan1989

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjoho!

Första inlägget för mig, fick en snilleblixt här på natten och skulle kolla om jag var gravid tog ett test och ser då ganska snabbt två sträck på stickan. Tror jag hade äl runt 11-12/6 så nu är min fråga vad tror ni. Brukar gravidkollens stickor visa "spöksträck"? Kan det visas så här tidigt? Men framför allt ser ni det rosa sträcket som jag ser? Kram och tack för svar!

• Jullan1989
    Louisew skrev 2015-06-22 14:38:38 följande:

Så där ser mina test ut också. Beställt ett cb. Tror vi kan skatta oss själv rätt preggofierade! Grattis!! :D

Men man blir ändå fundersam och paniken som uppstod! Har varit på apoteket och köpt 2 digitala och 2 cb plus! Väntar till helgen och testar om jag kan hålla mig!

Grattis!!
  • Jullan1989
    Louisew skrev 2015-06-22 14:38:38 följande:

Så där ser mina test ut också. Beställt ett cb. Tror vi kan skatta oss själv rätt preggofierade! Grattis!! :D

Jo då!! hoppas allt går fint för dig!

Lycka till slla andra kämpa på!
  • Jullan1989
    barnlängtan84 skrev 2015-06-23 20:14:33 följande:

Någon som ser nåt?

Jag ser ett sträck på alla bilder! :) vänta 2 dagar så blir dom nog starkare.
  • Jullan1989

Tog ett test igår som jag tyckte jag anade något på och tog nu imorse oxå fortfarande ett tag kvar tills BIM men vad tror ni?

• Jullan1989
    Emilix skrev 2018-02-12 12:51:50 följande:

Vad tror ni om det här? Fick positivt på clearblue rosa ägglossningstest den 31/1. Och idag ser gravtestet ut så här.

Det där är possitivt, mycket starkare än mitt! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester