Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kan man lita på detta!tog early tidigt test igår EM och pluss idag morgon
ea
rly
Kan man lita på detta!tog early tidigt test igår EM och pluss idag morgon
ea
rly
Är det något där? Jag vill så gärna, men tror att jag bara ser det jag vill se.
Behöver lite moraliskt stöd här.. Jag har kopparspiral, väldigt oregelbunden mens och planerar inte några fler barn. Men har mått lite knepigt sista tiden och fått finnar på ryggen (som jag bara haft vid tidigare graviditeter).
Tog detta testet idag på morgonen. Tycker mig se nånting men super super svagt, syns tydligare i verkligheten än på bild. Ska testa igen om nån dag men vad tror ni? ????
Behöver lite moraliskt stöd här.. Jag har kopparspiral, väldigt oregelbunden mens och planerar inte några fler barn. Men har mått lite knepigt sista tiden och fått finnar på ryggen (som jag bara haft vid tidigare graviditeter).
Tog detta testet idag på morgonen. Tycker mig se nånting men super super svagt, syns tydligare i verkligheten än på bild. Ska testa igen om nån dag men vad tror ni? ????
nu tycker jag själv att de inte kan vara söpkstreck längre, äl + 12.
Hej, kan ni ana något på mitt test? Vet faktiskt inte när jag har haft ÄL så kan inte säga vilken CD jag är på. :(
Den andra bilden som är singel är redigerat.
Ser en antydan till ett streck, men kanske brukar vara spökstreck på rfsu testen?
Nu på morgonen tog jag dessa. Stickan är från babyplan och ska vara extra könsliga vad jag förstår? Känner att jag fick ett starkare resultat av dom igår än på morgonen nu, däremot är cb starkare än igår.. hoppas det fortsätter att öka nu! 12 dagar sedan ägglossning
Vad tror ni?