• Femblirsex14

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Tog detta test kl 13 idag. Bim +2. Babyplan tidiga test. Vad tror ni? Testade med testlsgrets i lördags och tyckte jag såg ngt då med. Men dagen efter var det svagare. Men detta tycker iaf jag ser ut att vara ngt????
  • Femblirsex14

Min mens har varit väldigt punktlig sedan jag tog ut spiralen. Fick en liten liten blödning på bim -4. Kan ju vara ägget som fäste. Dvs det är väldigt tidigt och inte hunnit producerats så mkt hcg än

• Femblirsex14

Igår kväll tog jag ett test till. Såg typ inget. Idag blöder jag. Så defenetivt ett tidigt mf????. Första gången så nu är jag livrädd för detta! Ska man utgå ifrån att det är mens nu och äl är om två veckor?

• Femblirsex14
    OrchidLily skrev 2017-02-08 13:07:59 följande:

Nä nu var det kört, det satte igång nu. Det var bara spök mao :'(

Lycka till till er andra <3

Åh va trist! Precis som här då.... Nästa mån är det väl vår tur??
  • Femblirsex14

[quote=77391409][quote-nick]OrchidLily skrev 2017-02-08 13:25:03 följande:[/quote-nick]

Men helt otroligt. Jag trodde verkligen annat :( Ja, nästa månad får vi hoppas. Vilket försök är ni på? Första barnet? Det blir andra försöket för oss då. Känns så tråkigt att behöva berätta för mannen, det känns nästan värst. Men nu ska jag inte va sån utan sätta på mig positiva glasögonen och hoppas till nästa gång. Men åhhh!

Vi ses i tråden BIM mars? <3

Är tredje försöket. Eller eg andra ... Vi har fyra barn redan så vi jobbar på en liten femma????. Min man sa att det blir när det blir och nu ska jag försöka tänka som han! Ägna min energi dom finns kvar efter jobbet till mina egna vilda????!

Är det ert första barn?

• Femblirsex14
    My102 skrev 2018-02-06 11:04:48 följande:

Köp aldrig babyplan tidiga test! Tog ju ett söndags och fick ett solklart plus. Idag har jag fått spottings! Mens på G. Fy fan.. besvikelsen är total.

Åh va trist

Grejen med de testen är att de läser av väldigt tidigt. När testade du ? Innan bim? Jag har testat flera dagar innan bim med dem och fått synligt streck men några dagar senare (vid bim) har jag fått en blödning. Så troligtvis ett tidigt mf Vet exakt hur det känns! Har gått igenom både tidigt mf, senare mf och ma nu i november. Vågar knappt glädjas om jag är gravid nu (bim om 7 Dagar)
  • Femblirsex14
    My102 skrev 2018-02-06 11:04:48 följande:

Köp aldrig babyplan tidiga test! Tog ju ett söndags och fick ett solklart plus. Idag har jag fått spottings! Mens på G. Fy fan.. besvikelsen är total.

Åh va trist

Grejen med de testen är att de läser av väldigt tidigt. När testade du ? Innan bim? Jag har testat flera dagar innan bim med dem och fått synligt streck men några dagar senare (vid bim) har jag fått en blödning. Så troligtvis ett tidigt mf Vet exakt hur det känns! Har gått igenom både tidigt mf, senare mf och ma nu i november. Vågar knappt glädjas om jag är gravid nu (bim om 7 Dagar)
    My102 skrev 2018-02-06 11:33:49 följande:

Om mensen kom idag nu då så två dagar innan BIM. Grejen är också att jag har tagit både letrozol och gonal f med garanterad ägglossning men inte alls fått mina hemska pms känslor som jag 99/100 alltid får när mensen kommer. Trodde verkligen att det def var nåt

Då tror jag på tidigt mf. Troligtvis en kemisk graviditet. Babyplan har aldrig visat ngt när jag inte varit gravid!
  • Femblirsex14

[quote=78441299][quote-nick]nattanattae skrev 2018-02-06 19:09:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker jag anar ngt väldigt svagt. När har du bim?

• Femblirsex14
    mlmeliasson skrev 2018-02-07 20:47:12 följande:

Vad tror ni om detta?

Testade igår på äl+8 och då tyckte jag inte där va någonting.. men idag när jag slängde sopor så fanns ju testet där och trots att man inte ska titta så sent efter så gjorde jag det ändå (man e ju knäpp) och ser detta?

Ska såklart vänta några dagar till med att testa men hase varit roligt om nån har nån teori :)

Vilket märke på test är det? Apoliva?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester