• Barasara89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej alla.. hoppas ni kan hjälpa mig

Jag hade positiva ägglossningstest under förmiddagen den 28 januari, på kvällen var de negativa så antar att ägget släppte ganska omgående?

Jag har idag testat med graviditetstest från babyplan och jag tycker jag ser två streck. Jag doppade ett extra test i samma urin och tycker att det strecket ör svagare än det första, är det möjligt eller ör detta spökstreck? I samma urin gjorde jag också ett ägglossningstest. Jag bifogar bild. Jag hade hållit mig i 2.5-3 timmar när jag tog testet. Är 11 dagar efter ägglossning

• Barasara89

Är det ett plus? Testet är blått och det var ett jämntjockt streck. Sen när jag kollar det nästa gång är det ett tunt blått streck där det ska vara +. Förstår ni hur jag menar? Är det plus fastän strecken inte är lika tjocka?

• Barasara89
    Femblirsex14 skrev 2018-02-08 19:56:37 följande:

[quote=78448758][quote-nick]Barasara89 skrev 2018-02-08 19:53:23 följande:[/quote-nick]

Tycker jag ser ngt väldigt svagt på bägge. Nyfiken på vilket testdag du är på?[/quote]

Jag är på äl11 idag

Bifogar två bilder till. Kameran är riktigt dålig men det är blått

• Barasara89
    Femblirsex14 skrev 2018-02-08 20:19:51 följande:

Jag är på äl11 idag

Bifogar två bilder till. Kameran är riktigt dålig men det är blått

[/quote

Så när har du bim? Det andra är väl babydan tidiga test? Tänker att det borde visa tidigare. Men du kanske har så mycket hormon än ?

Mensen kommer mellan dag 12-14.. jag vet inte om de är testa tidigt test men ha har fått svaga röda streck på dom med, har gjort tre idag ???? men läste också att de har fått mycket kritik för falska positiva resultat
  • Barasara89

Nu på morgonen tog jag dessa. Stickan är från babyplan och ska vara extra könsliga vad jag förstår? Känner att jag fick ett starkare resultat av dom igår än på morgonen nu, däremot är cb starkare än igår.. hoppas det fortsätter att öka nu! 12 dagar sedan ägglossning

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester