Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Härligt att se!! Ger mig hopp, vi har kämpat i 2 år och ska starta ivf i dec/jan :)
Härligt att se!! Ger mig hopp, vi har kämpat i 2 år och ska starta ivf i dec/jan :)
Vi ska starta vår ivf i Falun, vart ska ni köra? :)
Testgalen som man är så tog jag ännu ett test ikväll, vet inte vad jag ska tro?! Är bara på
ÄL +8..
Åh jag hoppas verkligen att det är så! Bilderna blir så dåliga när man laddar upp dem här också, syns mycket bättre i verkligheten! Är på bim-4 idag
Bara positivt att säga om dem, aldrig fått spök med dem :) och samma reaktion som testlagrets iallafall!
Bara positivt att säga om dem, aldrig fått spök med dem :) och samma reaktion som testlagrets iallafall!
Detta är då ägglossningstest som ni ser, bara att jag testat positivt i 9 dagar(även över mensen, men mensen varade endast i en dag) Detta är från dem senaste dagarna, men de högst upp är min väns då jag bad henne prova ett så det inte var nåt fel på dem. Hur skulle ni tolka detta?
Vad tycker ni? ÄL+9 idag. Kunde inte hålla mig :))
Nu ser jag bilden. Jag har svårt att säga något. Ta ett nytt test imorrn. Håller tummarna
Det är ändå starkare än förra gången ! <3 Grattis! :*
Jag ser :)
Kunde inte hålla mig efter morgonens test!!!
Gråter av lycka!!
Så kul!!! Grattis!! Hur länge har ni försökt? Jag har BIM 16 eller 17 så har lååång väntan kvar..