• zuces

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

eelinh skrev 2017-11-23 12:01:07 följande:

Härligt att se!! Ger mig hopp, vi har kämpat i 2 år och ska starta ivf i dec/jan :)

Vart ska du starta din ivf? :) jag har också kämpat i två år och i början på januari kommer vi få börja med vårt första ivf försök!
  • zuces
    eelinh skrev 2017-11-24 14:32:04 följande:

Vi ska starta vår ivf i Falun, vart ska ni köra? :)

På Sahlgrenska i göteborg! Har inte din klinik stängt vid jul och nyår? :)
  • zuces
    Alexandra93 skrev 2017-11-25 22:55:04 följande:

Testgalen som man är så tog jag ännu ett test ikväll, vet inte vad jag ska tro?! Är bara på

ÄL +8..

Jag ser!
  • zuces
    Alexandra93 skrev 2017-11-27 08:14:39 följande:

Åh jag hoppas verkligen att det är så! Bilderna blir så dåliga när man laddar upp dem här också, syns mycket bättre i verkligheten! Är på bim-4 idag

Fortsätt uppdatera oss! Jag tror på dina test :)
  • zuces
    Alexandra93 skrev 2017-11-28 12:05:30 följande:

Bara positivt att säga om dem, aldrig fått spök med dem :) och samma reaktion som testlagrets iallafall!

Grattis!!!!!! Tror inte nån här förstod att det är dina test :D grattis igen!!
  • zuces
    Alexandra93 skrev 2017-11-28 12:05:30 följande:

Bara positivt att säga om dem, aldrig fått spök med dem :) och samma reaktion som testlagrets iallafall!

Eller är detta från förra månaden när du fick missfall sen?
  • zuces
    Emiliaaaa skrev 2018-01-03 20:00:28 följande:

Detta är då ägglossningstest som ni ser, bara att jag testat positivt i 9 dagar(även över mensen, men mensen varade endast i en dag) Detta är från dem senaste dagarna, men de högst upp är min väns då jag bad henne prova ett så det inte var nåt fel på dem. Hur skulle ni tolka detta?

Har du tagit graviditetstest?
  • zuces

Lovade mig själv att inte börja analysera test men här är man igen.. haha. Har gjort ivf så vi har väntat länge på vårat plus och nu är vi inne på första försöket. Tänkte vänta till ruvardag 10 men idag på ruvardag 7(motsvarar äl+9) tänkte jag att det inte skadar att testa..

Vill veta vad ni ser, vad tror ni? Kommer såklart ta ett test imorgon igen och se om något är förändrat :)
  • zuces
    Gabriela11 skrev 2018-02-03 18:07:28 följande:

Vad tycker ni? ÄL+9 idag. Kunde inte hålla mig :))

Ser något på ditt! Mitt ser också så ut ungefär :) också äl+9
  • zuces
    Tezzantezz skrev 2018-02-03 20:36:20 följande:

Nu ser jag bilden. Jag har svårt att säga något. Ta ett nytt test imorrn. Håller tummarna

Tack för ögonen och tummarna! :)
  • zuces

Bättre bild kanske. Det syns tydligt i verkligheten men den är ju inte jätterosa än, använder testlagrets tester. Vad tror ni? Kan man testa med digitalt imorgon kanske?
  • zuces
    Gabriela11 skrev 2018-02-07 09:42:33 följande:

Det är ändå starkare än förra gången ! <3 Grattis! :*

Tror du verkligen att det är något på g?? Hur går det för dig ? <3
  • zuces
    Mariiiiiie skrev 2018-02-07 11:55:01 följande:

Jag ser :)

Tack för ögonen!! Vi får se hur det utvecklas :D
  • zuces
    YaseminL skrev 2018-02-07 16:04:12 följande:

Så kul!!! Grattis!! Hur länge har ni försökt? Jag har BIM 16 eller 17 så har lååång väntan kvar..

Vi har försökt 1.5 år och nu gjorde vi vårat första ivf försök! Lyckades som tur på första så vi inte behöver mer väntan. Håller tummarna för er alla!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester