• Min tur

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Äntligen får jag göra ett inlägg här.

Försök nr 21. Strecket kom inom 5 min (maxtid 10 min) det är blått.

Vad tror ni experter ;) BIM lördag/söndag

• Min tur
    Nathalie1992 skrev 2018-02-03 19:10:05 följande:

Hjälp. Pos eller spök?

Jag hade svagare streck än så idag. Tog ett digitalt. Och jag är gravid :)
  • Min tur
    filli01 skrev 2018-02-07 09:20:39 följande:

Jag tog detta testet i förrgår. Tycker det ser positivt ut. Har haft små brunröda flytningar ett par ggr men bara på pappret liksom.

Har tagit test både igår och idag men jag kan bara ana ett streck med blotta ögat, går inte fånga på bild.

Någon som har fått positivt för att sedan få negativt och sedan fått positivt igen? Eller har jag fått ett missfall med dom små blödningarna.

Testa med ett digitalt. Jag hade betydligt svagare streck än sådär och fick Gravid 1-2 veckor.
  • Min tur
    Elsaida skrev 2018-02-09 11:22:21 följande:

Tror att jag kanske plussade i dag :)

Bim-5 eller 6 så tidigt ännu.

Syns säker dåligt här

Jag ser :)

Ta ett digitalt. Jag hade svagare streck än sådär (gick inte att få med på bild) och jag fick Gravid 1-2 veckor :)

• Min tur
    01331 skrev 2018-03-15 11:08:21 följande:

Någon som varit med om spökstreck på graviditetskollens stickor?

Så såg mitt ut den 4 februari, tog ett digitalt som så 1-2 veckor. Är i vecka 8+4 idag :)

Så testa med digitalt.
  • Min tur
    Smam skrev 2018-04-22 07:41:33 följande:

Hej!

Behöver hjälp! Tror jag är på bim-3. Min mens har varit aningen oregelbunden, brukar få mens på måndagar men fick på en onsdag sist. Ältest visade positivt 2 dagar i rad, en måndag och tisdag.

Tog ett sånt tidigt-test nyss av märke jag aldrig provat så behöver hjälp om de är spökstreck eller på riktigt! Clearblues tidiga verkar ju känt för spökstreck men detta är inte clearblue.

Jag tycker det är ett solklart PLUS! Ta ett digitalt :)

Grattis!
  • Min tur
    XaHHa skrev 2018-07-18 23:11:18 följande:

Kunde inte hålla mig!! 30 ägglossningar & 809 dagar har vi väntat på detta!

STORT grattis. Vi fick vårat efterlängtade plus efter 29 ägglossningar, så jag förstår din glädje. Vår lilla dotter beräknas komma om 11,5 vecka. Önskar dig all lycka till på fortsatta vägen fram till bf!
  • Min tur

Va tror ni?

ÄL+9, Gravidkollens Testa tidigt. Inte morgonurin. Hade hållt mig i 3 timmar. Strecket (som jag tycker man kan ana där) kom inom 2-3 minuter.

• Min tur
    jhk1988 skrev 2019-07-18 17:00:22 följande:
    Syns tydligt två streck :)

Iiiiii... Så skönt att få det bekräftat av någon opartisk ;)

Vår dotter föddes i oktober 2018, hon tog oss 2,5 år att få till. Om detta är en graviditet tog det sig på försök nr 2. Ååå jag håller mina tummar på att vi får ett starkt plus mer morgonurin imorgon eller lördag.

• Min tur
    Min tur skrev 2019-07-18 16:34:43 följande:

Va tror ni?

ÄL+9, Gravidkollens Testa tidigt. Inte morgonurin. Hade hållt mig i 3 timmar. Strecket (som jag tycker man kan ana där) kom inom 2-3 minuter.

Min mens kom på CD29. Dock har den varit jävligt konstig de första 3 dagarna. Mer brun än klarröd som den brukar. På CD30 försvann det illamåendet jag haft några dagar innan BIM. Verkar varit en kemisk graviditet. Vi får köra nya tag vid nästa ÄL.
  • Min tur
    Banuni skrev 2020-02-18 13:20:00 följande:

VA? Vad betyder detta? ?Ultra tripple Negative? eller... eftersom strecket syns men är vitt? Hahaha...

Mensen är 4 dagar försenad. Annars kommer den alltid på sekunden samma dag varje månad känns det som.

Innan mens är mina bröst alltid på gränsen till att spricka, har mensvärk i ryggen och magen etc. Denna månad: Nada. Absolut ingenting. Och nu ett sådant test med morgonurin? What?

Bifogar en oredigerad samt en inverterad bild.

Hoppas någon har fått sånt här resultat tidigare och vet vad det kan betyda...

Jag tippar på neg.

Jag fick ett sådant vitt "streck" med "RFSU testa ofta" färgen lixom gled förbi linjen.

2 dagar senare fick jag Gravid 1-2 och en dotter blev det :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester