Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej. Spökstreck?
Hej. Spökstreck?
Hejsan. Spökstreck? Älflytning 26/3, haft mens 15:e två månader i rad. Har molande värk som kommer och går varje dag, illamående. I fredags gick jag på toa 5 ggr på 6 timmar
Hmm, svårt att se. När har du BIM? Jag plussade "säkert" i fredags och redan i torsdags tog jag ett test med svagt streck (BIM-dagen). Mitt test blev starkare på eftermiddagen, kan du testa senare idag? :) Håller tummarna!
Spökstreck är ofta gråa, har inte rätt färg, det är svårt att se på bilden om det svaga strecket har rätt färg eller inte, men det är definitivt nåt där! Håller tummarna
Tog detta imorse. BIM-5 idag.
Tog detta imorse. BIM-5 idag.
Mannen är osäker men jag tycker mig definitivt se ett streck svagt men klart där vad tycker ni?
Är i vecka 3+3
Bim -1 enligt en app och Bim -3 enligt fertilitetsmonitor. Bara jag som ser en skiftning va?
[quote=77580777][quote-nick]sofie9191 skrev 2017-04-10 20:03:44 följande:[/quote-nick]
Hej! Jag vet att jag testar för tidigt egentligen men.. kunde inte hålla mig! ÄL + 6 eller 7. Bim om en vecka. Jag ser ett streck och det kom inom tiden 3 min. Clearblue plus. Tog dock ur det ur "behållaren".
Inbillar jag mig eller ser ni andra något?
[/
Jag ser ett plus! Grattis! Oj vad häftigt och spännande att du gått plus så pass tidigt. Jag har tagit test från testlagret i några dagar och det skymtar väldigt svagt. Jag funderar på att köpa andra tester på Apoteket som några här inne rekommenderat ???? Har BIM 15/4 och hade äl 26/3, s två dagar efter äl
Vad tror ni? ÄL +8