Hippo skrev 2014-04-20 19:28:13 följande:
Jo testoman blir man ju lätt. Tänk dock på att testen fortf är starka även om man har MA som jag hade förut, kroppen fattar ju inte att det har avstannat där inne, därför är hcg-nivåerna fortfarande höga. Om du är i vecka 7-8 så tror jag inte att teststickorna är så tillförlitliga längre?? Någon annan kanske vet men tycker du borde få hjälp av sjukvården om du misstänker att något är fel. Blöder du något gammalt blod eller något?
Lycka till med allt! Om det går vägen denna gång så blir det BF 1 januari 2015 för oss, haha bättre datum kunde ju ha valts men vi är så tacksamma att vi är gravida igen så det spelar ingen roll!
Nu såg jag ditt sista svar, har helt missat det i flödet! Ja jag hade ju MA sist, men jag testade bara en gång sist och då var det ett digitalt, så jag testade aldrig mer då så jag vet inte hur mina tester skulle ha utvecklats då, men jag har funderat en del på det, men nu fick jag svar iaf! :) Jag verkar bara blöda gammalt blod, det är brunt, inte alls särskilt mysigt! Men jag hoppas att det är ett gott tecken, jag har som sagt fått till till VUL nu men drygt en vecka känns länge när man bara vill veta på sekunden liksom.
Haha ja, för mig hade 1 jan varit kanon, jag verkar vara en sån som går över tiden mycket så jag hade nog fått i mitten på januari, nu är jag beräknad till 2 december så det blir väl runt 16 och själv fyller jag år den 20e ;) Så december blir en dyr månad med jul och födelsedagar :p