• Johannah01

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Jag undrar en sak.. Tog graviditetstest igår em och imorse.. Båda testen ser negativa it, men om jag kollar under en lampa och vinklar så kan jag se en skugga där själva strecket ska vara.. Min fråga är, kan man på ett test som är negativt lixom se en skugga av var strecket egentligen ska vara? Eller reagerar det bara om det känner av ett ämne?

• Johannah01

kan det vara såhär om det är negativt? längst ner togs igår, det i mitten togs i morse och det längst upp togs nu.
    kan säga också att jag inte riktigt vet när jag har BIM då jag slutade med p pillerna i början på mars och inte riktigt vet när jag hade p piller mensen, brukar bara ha en dag och behöver knappt ha tampong, men tror jag hade mens 8/3... får testa ta ett nytt test om några dagar.. testerna är från graviditetskollen.se

• Johannah01

Samma för mig! Mina tester från gravidkollen visade jätte jätte svagt. Alltså det syntes egentligen inget bara jag som såg det hehe.. Köpte digitalt och tog med kvällsurinen och det stor gravid 1-2v :)

• Johannah01

Jag testade med digitalt när det var knappt något streck att se. Fick positivt på det digitala. Rekommenderar clear blue starkt !

• Johannah01

Åh vad tråkigt KJ.. Min syster fick göra abort för 2 årsen, hon hade precis blivit ihop med sin kille 20 år gamla, ingen av dom hade ens haft sitt första jobb efter gymnasiet än, eller ens flyttat hemifrån, nu är dom fortfarande tillsammans, och har timjobb, men oavsett att dom fortfarande är ihop så hade ekonomin inte gått ihop.. Måste säga att dom gjorde rätt trots att det är otroligt tråkigt.

• Johannah01

Såhär såg min stegring ut. På samma dag som första testet visade jag positivt 1-2v på CB digitalt -kvällsurin.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester