• Helen C

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viplanerar09- Jag ser ett streck iaf=)

OK om jag hoppar in här?? Jag själv är en testoman. Har bim på söndag enligt mina uträkningar. Tog ett test igår, men visade neg. Man ser ett + men försvinner efter 30 sek ungefär, så man blir galen och kliar sig i huvudet=)
    Har beställt ett CB digital iaf så man e helt på den säkra sidan....

Har 3 barn sen tidigare då den minsta snart blir 12 mån=)(9:e nov) så det e fullt upp=) men kul

• Helen C

Herrejösses vilka männsikor de finns... Stackars man säger jag...

• Helen C
    alexander2011 skrev 2011-11-04 16:28:26 följande:
    ähh fy fan så kan man väl inte göra. stackars karl.
    Tydligen så kan man de.. sjuk tjej som gör så mot sin man
  • Helen C
    alexander2011 skrev 2011-11-04 16:19:53 följande:

På ÄL stickan så kan jag se, men inget å gravtestet tyvär

såhär såg det ut efter det ahde torkat, vet inte vad jag ska tro men tydligen är det fler som ser det o detta är inte morgonurin. ska jag prova med ett rfsu imorgon eller ska jag avvakta
  • Helen C

Jag ser oxå ett svagt plus. Så testa igen om några dagar=)

• Helen C
    En o Sexti skrev 2011-11-08 16:04:56 följande:
    Nu har jag missat om du fått fina pluss men de är alla gånger ingen fara de du känner. Om du är gravid så drar de o spänner o donar där nere i början, de gjorde de på mig i början..
    Hos mig spänner och drar de känns de som. Lite småvärk ibland. Är på BIM+2 och ingen mens i sikte...Har regelbunden och vet precis när den kommer. aldrig sen. Så börjar undrarom jag e gravid trots att testen visar neg.
  • Helen C

Jag kan se ett streck utan att behöva anstränga mig. Men kolla om 3-4 dagar igen så ska du se att de blir starkare

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester