• AnnA1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tror man har svårare att bli gravid när man är stressad och pressad över att bli just gravid, man försöker för mycket. men, vad vet jag... har inga barn än, men kände att jag orka bannemej inte stressa över att bli på smällen, det blir när det blir, när kroppen och allt som spelar in vill =)
    Just nu så fokuserar jag på att gå ner i vikt, äter bättre mat och motionerar mer.. då har man tankarna på lite annat, och viktnedgång verkar jag lyckas med också, wiiii :D 

• AnnA1985

har följt denna tråd ett tag, men tror jag inte skrivit mer än 1-2 kommentarer hittills :p
    Jag mår illa och är trött, ömma pattar... Bim +1 eller +3... Antingen är jag skenis eller så är jag det inte ;p
    Ska göra test imornbitti... får se om det blir nåt test för er att analysera ;)  

• AnnA1985

Jag kunde inte hålla mig till imorn bitti... testade för 15min sen... är det på riktigt eller är det spök? Jag vet inte hur det ska se ut.. shit vad nervös jag blev!
  • AnnA1985

Hade bim runt första till tredje november.. Började må illa igår, ömma bröst började redan förra fredagen.
    Tack! Shit... nu måste jag smälta detta... och säga till min karl som somnat i sängen, har inte sagt nåt än, blev så ställd! :p 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester