• isis bianco

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk- Du kör ju med heminemination. Vad använder ni då? Min man har emellanåt hemska ryggsmärtor och då är det svårare att genomföra akten så att säga.. Går det bra med medicinspruta som man kan köpa för att exempelvis ge katter flytande medicin med?? Eller måste det vara en speciell typ av spruta?

Har äl på måndag/tisdag.
    Sen ska jag med börja testa

bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • isis bianco

slemtorsk- vi har sådana sprutor som du visar på bild i din blogg
    Det ska jag definitivt prova!
    Och tack för tipset angående glas/porslinskopp. Använde pappersmugg i somras när han hade ryggproblem, då vet jag att det inte är bra. Alla tips är guld värda

• isis bianco

Jag har varit med om dessa svaaaaga resultaten vid tre tidigare cykler med. På olika fabrikat.
    Vågar inte hoppas alltför mycket. Men det känns gött att det är fler ä jag som skymtar nåt.

Antingen är det en massa spökisar jag fått eller så har jag faktiskt varit gravid tidigare med. Tolfte gången gillt?
    Ska kaaaanxke testa med CB om en halvtimme, då har jag lyckats hålla mig i fem timmar. Är på ÄL+13 idag. Även Bim idag.

• isis bianco
    LillaPluppen skrev 2011-11-01 19:31:46 följande:
    då kan du gott testa igen om du vill=) borde ju bli minst ett svagt synligt streck på cb oxå=)
    *skyndar iväg och kissar*
  • isis bianco
    Guacamole skrev 2011-11-01 20:20:52 följande:
    Nya tag :) 
    Absolut! Ger man upp finns det ju noll chans till bebis, så man måste fortsätta!
    Kanske kroppen fattar att det är negativt och sätter igång mensen imorgon.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester