• Mariiaa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja hoppas gärna in, hjälp mig tyda dessa bilder nu.

Ja ha så himla värdelös kamera, men på första ser jag sett streck men svårt att få bild, med en dålig kamera...
  • Mariiaa

Vad hade ni för jätte tidiga symptom?
    Hade mf för ett tag sen och känns dumt att egga upp sig och va lycklig när de kan ske samma sak igen, och jag ha svårt att tro på testlagrets teststickor. Men mina symptom, jag ha mensvärk, ha blödigt lite grann sen i söndags, först rött sedan avtog de och blev mer bruna flytningar. Ha lite spända bröst, så vad ska man trp?

• Mariiaa

Jag hade missfall mellan den 3 okt till den 16 okt. Då blödde jag konstant och fick konstaterat missfall av gynekolog. Men om jag ha räknat rätt lite bara hastigt så hade jag äl den 22, och de känns som om de är för tidigt att kunna se ifall man är gravid.. Men ja vet inte.. Testar väl igen om någon vecka.

• Mariiaa

Jo de gjorde jag. Men jag ska testa igen om kanske en vecka eller såå. Få se. Som vanligt tro jag aldrig på mina tester som visa pluss.

• Mariiaa

Ja fast jag ha ju inte regelbunden mens så jag kan lika gärna haft äl den 19 men jag vet inte ska vänta nu ett tag, eftersom jag kan inte med min kropp riktigt än.
    :/

• Mariiaa

Jo jag vet, men ja känner inte min kropp och ha ingen koll alls. Därför orka jag inte tro någonting om en graviditet.

• Mariiaa

När jag ar gravid första gången slutade jag röka omgående, när man vet att det handlar inte bara om en själv längre. Så som jag förstått på nyheter osv är de farligare att snusa som du skriver. Så fimpa röken helt. =)

• Mariiaa

När jag fick mitt mf så var jag först hos läkaren en onsdag och då fick jag ta blodprov, och se hur mycket hcg jag hade i kroppen och på måndagen åkte jag dit igen och tog blodprov, och då ringde läkaren senare på dagen och sa att de var ett missfall för mitt hcg hade sjunkit så mycket. När jag då gjorde g test innan mf så va strecken starka och nu cirka en månad nästan efter missfallet så har jag ett plus på stickan, antingen så ha jag kvar rester eller så är de så enkelt att de är positivt, men jag ska inte ha mens förens den 4 nov men nu sen i sön har jag haft små blödningar, söndagen va typ en binda blod (ursäkta) och mån va nästan ingenting och tisdagen va lite brun aktigt och idag ingenting. Det jag känner av är en "mensvärk" som jag aldrig haft förut.. Nidis, kanske, eller inte.

Nu  ha jag skrivit lite av min händelse.

• Mariiaa

Tappa inte hoppet finskaflikkan! Hoppet är de sista som överger en!

Jag ha ingen aning när de gäller äl test, varje gång ja gör dom så får jag två streck och ibland starkare och ibland svagare, men jag anta man ska "mysa" när strecket är som starkast. :)

• Mariiaa

Alltså de är så rörigt jag är sämst på att hålla koll, men jag var hos doktorn den 5 oktober och den 10 oktober ringde doktorn och sa att jag hade fått mf. Ja snart är de ju som sagt november och min mens är beräknad den 4 november och idag är det den 26, men jag vet knappt själv, är sämst på hålla koll, men jag tror de va så..

• Mariiaa

Jag ser ett svagt svagt streck, men hoppas de är en bebbe, själv ha jag svårt att lita på testlagrets men jag hoppas ! =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester