Inlägg från: klara färdiga gå |Visa alla inlägg
  • klara färdiga gå

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-10-23 09:40:26 följande:
    hur snabbt efer ÄL kan man få ett plus?
    Jag hade mens 1 oktober. Fick ett svagt pluss imorse. Ska testa på onsdag torsdag, för att vara riktigt säker:)
  • klara färdiga gå

Apotekets tester.
    Användt de testerna till min två tidigare barn. Jag vågar inte ropa hej ännu, borde egentligen vara omöjligt och plussa såhär tidigt. Vet ju inte ens när min ägglossning var, haha
    Haft sex två-tre gånger, så vi borde ha tur om det tog sig:)

Tim rasmus: Vilka test använder du?    

• klara färdiga gå

Hoppar in här med.:)
    Ruskigt ont i mina bröst och svullnat upp. Äter ständigt på nätterna och uppe och kissar. bim -7, så långt kvar till test med ev positivt.
    Men samma känsla med brösten vart med tre barnen innan och jag vill bara att dagarna ska gå...  

• klara färdiga gå

Lycka 4, när var din sista mens?

Stort grattis:) 

• klara färdiga gå

Oj, samma som mig.
    ska försöka och inte kissa inatt och ta ett test för skojs skull imorn bitti. På tok för tidigt jag vet men kan inte låta bli. 

• klara färdiga gå

Testade ni med morgonurin så tidigt?
    Grattis alla, hoppas jag kan följa med skaran med i-början-av-juli-bebisar:) 

• klara färdiga gå

Tack tack, kul att höra ni är hög hormonare alleredan.
    Men det borde era män redan fått erfara, hihi 

• klara färdiga gå

Ser en färgning på första bilden.
    Inte nummer 2.

Hur är det med tröttheten kvinns?
    Jag blivit grymt trött på morgonen, kanske inte så konstigt då jag är uppe varje timma hela nätterna långa:(    

• klara färdiga gå
    Didajdidajda skrev 2011-10-24 21:34:34 följande:
    Jag ska ta ett till senare ikväll :)

Gör så :) Lägg ut bild sen.
    När har du bim+
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester