• Teddyn87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag plussade idag :D svagt men det syns!! sambon såg de också så jag hallicunerar inte :D :D

• Teddyn87

Tack nu vill jag bara dagarna ska gå så jag får ta ett riktigt STARKT test haha :D  Gravid

Tackar så mycket alla, jag håller tummarna för er andra!!

• Teddyn87
    MissMollis skrev 2011-10-18 10:05:26 följande:
    Fråga om ägglossning: fick tokutslag på ältestet igår kväll så antar att ägglossningen ska vara idag el i morron. Men detta kanske e lite puckad fråga hehe men hur hårt ska man ligga i lixom ;P Räcker det med en gång idag o en gång i morron eller ska man tokgöka haha?? Tungan ute
    Nej en bara tokgöka ;)
    sweasmamma skrev 2011-10-18 10:08:25 följande:
    så roligt för dig!!!!! jag ska testa i em,har sparat morgonurinet =)
    Ohh jag ska hålla alla tummar o tår! ha det kylskåpskallt i en försluten förpackning sedan låt det bli rumsvarmt när du ska testa! :)  *håller tummarna*
  • Teddyn87

Måste smyga in här också med bilder...vill ni se??

Mjaa jag ante det! det understa ett rfsu taget i morse på morgon urin inte starkt..knappt synbart så var beredd på att cb inte alls skulle visa men se där fiiin stoooort Plus
    Förlåt den dåliga kvaliteten på bilden!

Vi väntar Baby i juni om allt går bra :D
  • Teddyn87
    Langtarmassa skrev 2011-10-18 17:23:38 följande:
    Nu har jag gett upp hoppet.. Mitt plus på CB-testet i lördags måste ha varit ett spöksträck, för nu har jag ju typ mens och idag testade jag med ett från testlagret och det visade ingenting alls. Och även om det vart ett tidigt missfall så ska la inte det försvinna med en gång?

Aldrig mer CB för mig :( 
    Nej usch vad tråkigt.. :/ kan hända det inte hunnit bildats så stor mängd innan den sk kemiskagraviditeten..så den hade redan börjat "avbildas" när du tog första testet :( Såhimla tråkigt för dig! jag håller tummarna för nästa månad!!

Apropå har ett gäng ÄL tester här hemma nu som ICKET kommer behövas någon som är i större behov? :)
  • Teddyn87
    Langtarmassa skrev 2011-10-18 17:29:51 följande:
    Ja det är trist, men bara på´t igen! ;)

ÄL-tester lär jag behöva :P 
    Men pma mig om du vill med namn och adress så ska jag skicka :D vill du ha beskrivningen också, så måste jag leta åt dem :)
  • Teddyn87

bojjo07: Tackar :D som att ena väntan e över så börjar man nerva inför nästa kommande veckor istället haha :D

• Teddyn87

LinneaLinnea det är positivt hcget stegrar var tredje dag så att de inte stegrat på ett dygn gör inget men det är onekligen positivt :D

Jag tog ett rfsu testa tidigt och de visade knappt synbart men tog senare ett clearblue vanligt och starkt blev de :D
    Och då inte på morgon urin.
    Så är du osäker köp ett cb så får du starkt ;)

• Teddyn87
    kisskorven skrev 2014-08-10 14:55:21 följande:

php8MRMZc90612.jpgphpYYB69J62236.jpg

Bil - 5 kvälls urin. Vad ser/tror ni?

Ser något på den första avvakta till i morgon o ta på morgon urin eller håll dig ett par timmar utan dricka o testa igen :)
  • Teddyn87
    Lisa123123 skrev 2017-07-02 20:17:09 följande:

Hej! Jag hann läsa nästan 2000 sidor (från start) men till slut orkade jag inte mer. Jag hopppades så mycket på "slemtorsk i din bralla" , lyckades den underbara människan att få barn eller hur gick det? Känns som jag känner henne av att ha läst 2000 sidor. Någon som vet? Fantastisk människa ??!

hej hon var aktiv i tråden när vi plussade med vårt första. jag tror att hon plussade på hösten/vintern 2012 men vet inte om allt gick vägen.

hon var en otroligt underbar människa i tråden :)
  • Teddyn87
    Anonymgbg skrev 2017-07-03 07:28:55 följande:

Mina test blir inte starkare så tror nått e fel. detta är testlagrets som ska testa tidigt o ja e på bim+3 typ

men jo nog har det stigit från första testet. hcg fördubblas varannan dag ungefär o de föesta o sista testet är det ju stor skillnad på. :) jag vågar då på mig ett stort grattis :)
  • Teddyn87
    Lill90 skrev 2017-07-03 14:51:37 följande:

Testet visade ingen text bara en bok. Tänkte om fler fått det såhär... att de är sträck måste ju betyda något

hur länge väntade du innan du plocka isär det? om det bara var en bok vad sa instruktionen om symbolen? i ett digitalt spelar streckennpå remsan ingen roll :) då det reagerar på annat sätt i ett streckavläsnings test är det en remsa som skall suga upp "hormonet" (lätt förklarat) det är inrw så på de digitala :)

bespara analysen på uopbrutna digitala ta ett nytt alternativt ta med de icke fungerande på affären du handladd om boken fortfarande syns och reklamera och få ett nytt :)
  • Teddyn87
    Lill90 skrev 2017-07-03 16:53:05 följande:

Det gjorde jag direkt. att testet inte blivit korrekt utfört men det började blinka ett tomglas sen blev det en bok bara.

aha ok skulle ta med det till affären och reklamera om boken är kvar :)
  • Teddyn87
    Bollan92 skrev 2017-07-04 19:03:41 följande:

Plussade på kvällen i måndags, men idag har det kommit rikligt med blod sen i morse :'(

Är det någon här som har blödig i början av graviditeten och som det faktiskt har gått bra för?? :( känns ganska hopplöst just nu!

jag hade stora blödningar både förra och denna grav.

har en 5 åring hemma och en vinkande i magen i 11e veckan.

alla är olika och skulle säga att är det trista saken att bara vänta ett par dagar o ev testa på nytt.

har du ont?

är så olika från kvinna till kvinna och på vul ser de tyvärr inget.

avvakta och ta ett nytt test om ca 7 dagar sedan 10 dagar o se om de är svagare eller blankt. men håller tummarna för dig. (sdant med streck tex testa tidigt eller gravidkollens)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester