Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag plussade idag :D svagt men det syns!! sambon såg de också så jag hallicunerar inte :D :D
Jag plussade idag :D svagt men det syns!! sambon såg de också så jag hallicunerar inte :D :D
Tack nu vill jag bara dagarna ska gå så jag får ta ett riktigt STARKT test haha :D
Tackar så mycket alla, jag håller tummarna för er andra!!
Måste smyga in här också med bilder...vill ni se??
Mjaa jag ante det! det understa ett rfsu taget i morse på morgon urin inte starkt..knappt synbart så var beredd på att cb inte alls skulle visa men se där fiiin stoooort
Förlåt den dåliga kvaliteten på bilden!
bojjo07: Tackar :D som att ena väntan e över så börjar man nerva inför nästa kommande veckor istället haha :D
LinneaLinnea det är positivt hcget stegrar var tredje dag så att de inte stegrat på ett dygn gör inget men det är onekligen positivt :D
Jag tog ett rfsu testa tidigt och de visade knappt synbart men tog senare ett clearblue vanligt och starkt blev de :D
Och då inte på morgon urin.
Så är du osäker köp ett cb så får du starkt ;)
.3)jskehsdjs
Oj min lilla kom åt telefonen ahha
Bil - 5 kvälls urin. Vad ser/tror ni?
Hej! Jag hann läsa nästan 2000 sidor (från start) men till slut orkade jag inte mer. Jag hopppades så mycket på "slemtorsk i din bralla" , lyckades den underbara människan att få barn eller hur gick det? Känns som jag känner henne av att ha läst 2000 sidor. Någon som vet? Fantastisk människa ??!
Mina test blir inte starkare så tror nått e fel. detta är testlagrets som ska testa tidigt o ja e på bim+3 typ
Testet visade ingen text bara en bok. Tänkte om fler fått det såhär... att de är sträck måste ju betyda något
Det gjorde jag direkt. att testet inte blivit korrekt utfört men det började blinka ett tomglas sen blev det en bok bara.
Plussade på kvällen i måndags, men idag har det kommit rikligt med blod sen i morse :'(
Är det någon här som har blödig i början av graviditeten och som det faktiskt har gått bra för?? :( känns ganska hopplöst just nu!