• whattha

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här kommer mina test från igår.
    Det översta är från eftermiddagen och det understa från morgonurinen, Strecket från morgonen såg likadant ut inom tidsramen som efter att det torkat.

Och såklart en inverterad;)

Tog ett nytt test imorse och det var svagare, ska ta ett nytt om några dagar. 
  • whattha

Tack=) Men eftersom det itne var starkare imorse så börjar man ju tro att man är knäpp eller att man kan ha fått tidigt mf? Ska iaf testa digitalt på onsdag tänkte ja=)

• whattha
    whattha skrev 2011-10-16 13:34:29 följande:

Här kommer mina test från igår.
    Det översta är från eftermiddagen och det understa från morgonurinen, Strecket från morgonen såg likadant ut inom tidsramen som efter att det torkat.

Och såklart en inverterad;)

Tog ett nytt test imorse och det var svagare, ska ta ett nytt om några dagar. 

Tog ett cb digital idag, ÄL+15 eller bim+1 och det visade inte gravid, så inte vet jag... Vet att jag har haft ÄL iaf för det har jag kollat på ultraljud(är under utredning).

Känner mig så sjukt ledsen, känslan av att se ett plus var underbar och att den tas ifrån en gör ont=( 
  • whattha
    En o Sexti skrev 2011-10-18 11:48:34 följande:

CB är inte lika känsliga o kan därför inte visa de låga hormonerna.
    Fortsätt med rfsu som du börjat på o se stegringen där på. om de blir starkare så kommer CB visa Plus.

All lycka! {#emotions_dlg.flower}   

Ja man får ju hoppas, får kanske köpa mig några fler stickor, får återkomma med resultat på dom=)
  • whattha

Började fundera lite på lutealfasen, kan den skifta längd? Jag har haft en ganska oregelbunden mens och sist jag med garanti vet att jag hade ÄL(förutom denna gång) så var den 14dagar, skulle det kunna vara möjligt att den nu skiftat till 16-18 dagar? Med tanke på att mensen är sen? För det står ju på cb digital att dom ska visa rätt 99% på bimdagen, vilket borde ha varit igår och det visade negativt idag=S tankarna snurrar ju runt hela tiden om vad det kan vara....

• whattha

Tog ett nytt test nu, negativt! BIM+3.
    Fan...

Typiskt att man ska lyckas få ett felaktigt test, spökstreck har man ju fått förr, men detta var ju ett ljusrosa streck=S

Blir till att rådfråga bm när hon kommer tillbaka från semestern=)        

• whattha

Grattis till alla nya plusSkrattande

Här går det trögt, väntar fortfarande på mensne, är på dag 47 nu, bim+14, negativa testar, så läre ha blitt nått knas, min bm såg äggblåsor på vul men jag har troligtvis inte haft ägglossning=/ så nu väntar jag bara på mensen så blir de nya tag nästa förmodade ÄL=)

Önskar all lycka till alla er andra!     

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester