• Emy 345

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har 7 missfall i ryggsäcken och är nu i vecka 33 :) Jag VET hur det känns, både med sorgen och hopplösa tester som visar spök och negativa streck som visat sig vara positiva. Jag vill ge er hopp då det tagit mig ÅR att bli gravid men jag har fått mitt + och snart är min son här :) jag följer gärna denna tråd då jag älskar att analysera tester :) om jag får? Hejjar på er tjejer :)

• Emy 345

Jag har provat och är jättenöjd med dem.!! Köpte 20 st och plussade på första testet :P på BIM - 7 till o med :)

• Emy 345

Haha nu var jag för snabb :P

Tänkte visa mina gamla tester =) ALLA är possitiva =)

• Emy 345
    Envira skrev 2011-10-14 21:18:06 följande:
    Hej allihop , behöver svar på en fråga ganska snabbt..  Varning för lite detaljer..
    Jag har ju hört att flytningarna ska vara som äggvita under ägglossningen, och att man ska kunna "dra ut" flytningen mellan fingrarna några cm..
    Och det kunde jag göra NU.. på dag 26 i cykeln?!
    Kan ägglossningen verkligen vara så rubbad när man använt p-plåster? 
    Endel har faktist TVÅ ägglossningar under en cykel så de kan ju vara så att du nu har den andra =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester