• Nightswimmer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kotte1 skrev 2011-10-14 13:41:36 följande:
    ok.. det konstiga med testet är att det är jättestarkt smalt blått streck men det är svagt tjock också...
    ser du hur jag menar,på denna bild?
    Alltså strecket är tjockt men inte lika starkt blått på hela strecket..
    blev rörigt detta känner jag.. sorry!

Jag tycker att det påminner en del om det test som jag gjorde i maj i år. Ett streck som visserligen är tydligt, men som är väldigt mycket tunnare än det "borde" vara. Är dock i v. 25 nu, så i mitt fall var det inget spökstreck.
  • Nightswimmer

Eh, kanske ska ladda upp en bild på mitt test också, så att du kan jämföra. Jag tycker iaf att det påminner om ditt, Kotte1!!

♥ H 2008-06-15 ♥ BF med lillabroster 2012-01-27 ♥
  • Nightswimmer

Fru 2011 - skriver du via appen? Om man skriver och-tecken bryts texten av det. Skitirriterande!

• Nightswimmer

Kaaren - jag kan inte lägga in bilder från mobilen, men om du klickar på visa endast under mitt namn så kan du se en bild på ett smaaalt CB-streck som jag lagt in för länge sen. Tycker att det påminner om ditt streck Jag gick in i v 32 igår, så nog var det positivt!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester