• Frambuesa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej alla spekulanter ;)

vill tipsa er om apotekets egna test där ska det bli en rosa linje i en ruta.. blir det ingen linje är man inte gravid. det går liksom inte att misstolka.. det var det testet som avgjorde att jag testat pos i juni.. med clearblue syntes det knappt fast jag var i vecka 8

• Frambuesa
    AnnA1985 skrev 2011-10-12 21:52:18 följande:
    Jag tror man har svårare att bli gravid när man är stressad och pressad över att bli just gravid, man försöker för mycket. men, vad vet jag... har inga barn än, men kände att jag orka bannemej inte stressa över att bli på smällen, det blir när det blir, när kroppen och allt som spelar in vill =)
    Just nu så fokuserar jag på att gå ner i vikt, äter bättre mat och motionerar mer.. då har man tankarna på lite annat, och viktnedgång verkar jag lyckas med också, wiiii :D 
    exakt.. jag hatade den där klyschan innan.. folk som sa att man inte skulle tänka på det, för då hände det. ''som om tankekraft har ngt med graviditet att göra''  sen fick jag nytt jobb och ville inte bli gravid(de närmsta 6 mån under provanställningen).. den månaden blev jag det.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester