Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Blir galen på dessa gravtester. Har denna månad haft en annorlunda mens, den har inte alls varit som den brukar och jag har haft väldigt ömma bröst, men det brukar jag ju ha vid mens. Fick för mig att göra ett gravtest (billig variant) och det var två streck, men det andra strecket var inte helt tydligt, jag väntade några dagar och gjorde ett till gravtest. Såg två starka streck. Eftersom vi försökt ganska länge så kändes det overkligt. Så köpte jag ett till gravtest , dyrare märke. Först blev det ingenting - inte ens i kontrollrutan, så jag "skvätte" lite till (ursäkta att jag är så ingående) och då blev det utslag. Som på bilden ovan, inte jättetydligt, men kanske positivt :). Men nu vet jag inte om det blev riktigt gjort. Ska göra ett till om några dagar..känns ju lite konstigt då jag ändå har haft nån typ av blödning denna månad. Skulle så gärna vilja vara gravid, men tror inte på det riktigt än. Vad tror ni?