• Emlan3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Akeroe:)

• Emlan3

Hej!
    Har följt denna tråden länge nu men aldrig skrivit för jag har inte haft nått gravtest som behövt analyseras ännu. Vi är dock i gång med barnverkstaden och har nu kört med äl-tester denna gången eftersom jag har rätt oregelbunden mens. Senaste cyklarna har varit 35-37 dagar och då stod det att man ska börja äl-testa vid dag 18-20 (testlagrets tester). Jag hade dock mycket flytningar och äl-känningar redan på dag 10. Men då tänkte jag att nej jag ska nog vänta med att testa, men det fortsatte och på dag 11 kunde jag inte låta bli att testa. Här är bilden. Alltså tagen i går inom tiden och på dag 11 i cykeln. Är det positivt tro?

Vi sexade på i går och idag. Nyss tog jag ett nytt test idag på dag 12. Taget inom tiden. Det är testet högst upp på bilden är nedan. Under är gårdagens test. Tror ni att jag hade äl i går eller kanske på dag 10 till och med? Blev ju lite förvånad att jag hade äl så tidigt i cykeln när jag haft 35-37 dagar mellan mensen. Åh hoppas vi inte missade det nu bara för jag inte testade på dag 10. Vad tror ni?

Hoppas det är ok att jag la in äl-testbildet trots att detta är en tråd för gravtestbilder. Hoppas kunna bidra med sånna bilder snart också Skrattande
  • Emlan3

Hej!

Jag äl-testade med testlagrets test positivt för 10 dagar sen. Är det för tidigt att göra graviditetstest redan tror ni? Någon som fått plus så tidigt? Jag har alltså testlagrets gravtest hemma. Vet inte riktigt när jag har BIM eftersom jag haft oregelbunden mens med ganska långa cykler. Tacksam för svar! Man är ju såå nyfiken:)

• Emlan3
    Jag kunde inte hålla mig och vänta med att testa. Dessa bilder är tagna inom tiden båda två. Det är samma test bara mot mörk och ljus bakgrund. De är tagna på ÄL +10 med morgonurin. Kan nån se nått eller är det helblankt?

• Emlan3

Tack ni som svarat angående mina test. Jag tycker mig också se något svagt. Ska testa igen i slutet av veckan. Hoppas så att det är våran tur denna gången. Om fler vill kolla mina bilder är det bara kul:)

• Emlan3

Vad tror ni om detta test tjejer? Det är taget inom tiden och på ÄL + 12. Tacksam för era ögon:)

• Emlan3

Understa testet taget i måndags på ÄL+ 10. Översta testet taget idag på Äl+ 12. Bara jag som ser ett plus? Ska testa igen på fredag och hoppas det syns starkare då.

• Emlan3
    LillaPluppen skrev 2011-11-30 10:58:59 följande:
    syns strecket fortfarande efter att testet torkat? I så fall grattis!

Annars så tycker jag det ser ut som ett sk "vandrande" streck eftersom det faktiskt är snett just där...
    Japp strecket syns tydligt nu när testet har torkat.

Tack ni som har svarat och tror att det är ett plus. Känns underbart men kan knappt fatta att det är sant ännu. Ska ta ett nytt test på fredag morgon och hoppas att det är starkare då. Kommer att lägga in en bild här så ni får se.
  • Emlan3
    Kunde inte vänta tills i morrn med att testa igen. Så här är min stegring underst taget i måndags på ÄL+10. Mitten ÄL+12 och överst idag ÄL+13. Nu börjar jag nästan fatta att jag är gravid:) Eller vad säger ni tjejer?

• Emlan3
    LillaPluppen skrev 2011-12-01 22:12:14 följande:
    Grattis!!=) på ÄL+10, syns det nåt på stickan då eller är det neg?
    Tack för grattis!
    Angående ÄL+10 testet så syntes det ett mkt svagt streck inom tiden. Men nu efter tiden och det torkat helt så syns inget. På de andra två syns dock strecket bra även efter tiden gått ut och de torkat.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester