Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis Akeroe:)
Grattis Akeroe:)
Hej!
Har följt denna tråden länge nu men aldrig skrivit för jag har inte haft nått gravtest som behövt analyseras ännu. Vi är dock i gång med barnverkstaden och har nu kört med äl-tester denna gången eftersom jag har rätt oregelbunden mens. Senaste cyklarna har varit 35-37 dagar och då stod det att man ska börja äl-testa vid dag 18-20 (testlagrets tester). Jag hade dock mycket flytningar och äl-känningar redan på dag 10. Men då tänkte jag att nej jag ska nog vänta med att testa, men det fortsatte och på dag 11 kunde jag inte låta bli att testa. Här är bilden. Alltså tagen i går inom tiden och på dag 11 i cykeln. Är det positivt tro?
Hej!
Jag äl-testade med testlagrets test positivt för 10 dagar sen. Är det för tidigt att göra graviditetstest redan tror ni? Någon som fått plus så tidigt? Jag har alltså testlagrets gravtest hemma. Vet inte riktigt när jag har BIM eftersom jag haft oregelbunden mens med ganska långa cykler. Tacksam för svar! Man är ju såå nyfiken:)
Tack ni som svarat angående mina test. Jag tycker mig också se något svagt. Ska testa igen i slutet av veckan. Hoppas så att det är våran tur denna gången. Om fler vill kolla mina bilder är det bara kul:)
Vad tror ni om detta test tjejer? Det är taget inom tiden och på ÄL + 12. Tacksam för era ögon:)
Understa testet taget i måndags på ÄL+ 10. Översta testet taget idag på Äl+ 12. Bara jag som ser ett plus? Ska testa igen på fredag och hoppas det syns starkare då.