• Peggys

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Följer denna tråden med spänning.. Fick förra veckan 4 vad folk skulle kalla spökstreck, känns konstigt att man kan få det på så många  flera dagar i rad.. använde clearblue..

Vet fortfrande inte om det var spök eller inte,

Men känner lite i kroppen som det skulle kunna vara pos,  brösten har blivit fylligare och det var mannen som kommeterade det.. och är den nån som har koll på mina bröst borde det vara han Flört

se har jag kännt mig lite illa mående lite då och då och väldigt hungrig hela tiden..

• Peggys

tog ytterliggare  ett CB test idag och även där fanns där ett streck men ganska tunt..  å de bm:skor jag pratat med har sagt att ett streck är ett streck och då är det positivt men vet inte..

ska till min bm imorn och göra ett test får se vad det visar blir galen...

har inget att räkna på heller eftersom jag ännu inte haft nån mens sen min son föddes för 1 år sen..

• Peggys

håller tummarna för dig slemtorsk, har aldrig vågat göra ett digitalt.. tycker de är så läskiga..

idag ska jag till bm och få min dom, men tror inte jag är gravid, men men.. jätte nervös

• Peggys

Grattis till alla er som plussat, själv försöker jag få in i huvudet att jag faktiskt hade missfall förra helgen..  jaja bara att ta nya tag.. 

• Peggys

Hej! vet att ni mest kollar gravtest.. men har precis börjat använda äl test och skulle behöva låna era ögon lite, vad skulle ni säga om det här?   det har blekts lite då jag inte tog bilden förrän några timmar senare..

• Peggys

Fick glad gubbe på clear blue äl test i måndags, när tror ni att det är dags att börja testa? har också ett gäng test från babytime liggandes å väntar = )

• Peggys
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-05 14:03:16 följande:
    då är vi nästan jämsides.. jag fick glad gubbe i söndags.....och jag har också babytimes liggande... ha ha..
    spännande = )   när ska du ta ditt första test?
  • Peggys
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-05 14:15:35 följande:
    inte en aning... sitter o funderar på när läge kan vara.. har ju 18 st kvar så jag kan ju testa varje dag om jag vill ha haha
    jag har ungefär lika många = ) hade tänkt försöka hålla mig till nästa fredag iaf
  • Peggys

slemtorsk, jag ser också något på det nedersta kortet.. håller tummarna

• Peggys

jo nu när du säger det så ser det ut som det ligger på toastolen = ) 

åh blir också sugen på att testa nu, men ska försöka hålla mig..

• Peggys

nu har jag börjat få lite hopp, måste springa å kissa i ett och kommer ihåg att när jag var gravid med sonen så var det ungefär vid den här tidpunkten som det började då med...  men en vecka kvar till bim så väntar några dagar tills jag tar ett test...

• Peggys

kunde inte hålla mig längre bim - 5/6 idag, gjorde ett test och så klart fota med mobilen så bilden är väldigt suddig, men tänkte att jag slänger upp den ändå...

• Peggys

tänkte kolla om  någon vart med om att de fått jätte ömma bröst efter mens? 
    mensen sluta typ i tisdags och har nu haft jätte ömma bröst i några dagar..

• Peggys

Hej hej! 
    Jag har kanske inte varit så jätte aktiv här, men ändå gjort några inlägg.. tänkte berätta varför jag inte är så aktiv, kan ju vara andra som har det lika dant.. för mig handlar det om att jag blir lite för beroende av testandet och att läsa i forumet, på ett sätt som inte är hälsosamt för mig.
    Men jag läser ändå tråden då och då. Hoppas ju ändå på ett plus snart att lägga in = )  
    Men jag behöver lite distans för att inte bli för uppstressad över att få ett plus..

Men Stort Grattis till alla er som plussat, håller en extra tumme för dig slemtorsk att det tar sig = )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester