Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag hänger också med. Borde ha ÄL på lördag, så det gäller att vara aktiv över helgen..
Jag hänger också med. Borde ha ÄL på lördag, så det gäller att vara aktiv över helgen..
Har en liten fråga. Eftersom jag aldrig testade mig när jag väntade sonen, undrar jag nu när man skall testa sig? Har clear blue test hemma och mensen är beräknad tills fredag denna vecka. Har det lite nervigt och skulle gärna vilja testa så fort som möjligt, men lönar det sig att vänta och se om mensen kommer?
BIM-3. Det är ett va?B
Måste nog köpa ett digitalt test jag också, och testa imorgon. Känns som att det är för bra för att vara sant!
Jättegrattis till Sockersöt och Flowers!
Jag kan tyvärr inte se något på er andra som lagt upp sedan igår kväll.. Envira.. av de test du lagt upp är nog det sista det jag, om möjligt, kan ana något på.. men jag vet inte om jag bara ser i syne för att jag håller tummarna så för din skull!
Tack så mycket! är så otroligt lycklig. Grät när jag såg resultatet.
Följer också med denna tråd fast jag plussade i början av veckan. Har nog inte fattat att ja faktiskt fick ett pluss ännu.
Lycka till nu med plussandet tjejjer, jag håller tummarna hårt för er!
Hej igen tjejjer! Tänkare som jag är har jag nu börjat fundera på när det skrivs så mycket om cb spökstreck. Är det digitala med veckoindikator cb testet säkrare än det utan?