• Pacgirl

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

memadde skrev 2011-09-28 09:28:24 följande:

Dagens test!!! Ser ni nåt?? =)  

Är det babytimes 10 stickor? Skulle jag rÅda dig testa med nÅ annat...mitt fÖrsta var svagt Åt det grÅa nÄr jag var gravid o ingen hÄr pÅ fl sÅg streck...eller i trÅden vill se era svagaste nÄstintill negativa positiva test.... tror du kan plussa med tex tl stickor :)
  • Pacgirl

"slemmis" Måste bara säga att din saltgurks historia var söt *tårögd*

JAg är här o läser men skriver inte så mkt länge...;)

• Pacgirl
    Charlotte1987 skrev 2011-12-08 09:55:29 följande:
    Halloj tjejer! Jag är lite nyfiken på er som fått plus, har ni fått plus på babytimes känsliga tester?
    Jag har nämnligen köpt hem 10 tester men har nu läst på många ställen att de inte fungerat som de ska.
    Jag plussade så mkt senare med deras känsliga tester än med TL vanliga stickor kolla i mitt galleri!!!
  • Pacgirl
    Charlotte1987 skrev 2011-12-08 10:08:28 följande:
    Okej är det lika med ägglossningstesterna?
    Det vet jag inte...har inte använt ÄL tester...
  • Pacgirl

En liten fråga, jag vet att man inte ska kolla tester efter utgången tid, men är man testnarkoman så är man o många här lär ju ha stått med sin testlagret sticka mot ett fönster eller en lampa nu undrar jag hur vanligt är det att man ser 2 streck tjocka , efter utgången tid mot lampa o solljus? med en sticka från i går em o en i morse när strecket syns tydligare på den som är tagen  i morse, o testa igen jag vet klart jag ska men ville bara kolla.

• Pacgirl
    viochdu skrev 2013-03-01 10:50:53 följande:
    Pacgirl: på de flrsta test ich TL speciellt. Man ser hcg remsan oftast vid genonlysning.

i rosa/lila form hmm har för mig jag bara gjort det någon gång förut o tro mig jag har pissat på många sånna stickor haha ;D
  • Pacgirl
    ulricaz skrev 2013-03-01 10:52:02 följande:
    Jag vet inte om man alltid får det, men jag får så nu, väldigt tydligt streck och jag håller testet mot ljuset när det torkat.

hur ser det ut när det inte torkat då? Brukar du inte ha så men har så nu, är det testlagret så det kan vara nått med leveranserna just nu?!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester