• syntharen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2011-09-20 18:31:45 följande:
    cb ska det väl vara ett + ? jag ser bara två raka streck 
    Jag tror hon har brutit upp testet... 
  • syntharen
    syntharen skrev 2011-09-21 08:42:35 följande:
    Jag tror hon har brutit upp testet... 
    Oj! Trodde jag var på sista sidan... Sorry!
  • syntharen
    sofie1990 skrev 2011-09-21 23:47:11 följande:

hej hej ngn som ser ngt:) jag ser tydligare i verkligheten tacksam för svar

Det är ju svaaagt blått längst ner, alltså under det horisontella strecket.
  • syntharen
    Cxxxx89 skrev 2011-09-25 16:19:39 följande:

Måste även lägga upp en bild på min mage, som blivit kolosal.. är stenhårt & uppsvällt allra längst ner oxå, har jag aldrig varit med om förut.. förutom då jag varit gravid. Kan livmodern puta ut av andra orsaker?
    Det är nog inte livmodern som putar ut, den kommer över blygdbenet i vecka 10-11 tror jag så innan dess kan man inte känna livmodern på magen. Men det kan vara dina tarmar som har blivit flyttade lite och som jobbar trögt om du är gravid.
  • syntharen

Skrutt 83: Jag fick aldrig fullt utslag på mina ÄL-test förut men så fick jag tipset om Apiforce (bidrottninggele, finns på naturapotek), och när jag började ta det fick jag jättestarka utslag på testen, och blev tillslut gravid (2 gånger). Alltid nåt att testa medan man väntar på utredning osv.

Jag följer er tråd med spänning, alltid roligt att se svaga test som blir starkare. 

• syntharen
    finskaflikkan skrev 2011-10-22 15:25:13 följande:
    Tog ett digitalt med veckomonitor... Stog Gravid 1-2veckor! Tjoho!
    Grattis! Vad skönt att du lyckades så snabbt igen! Du var ju med på samma BF-tråd som jag, så jag har hållit utkik efter dig... Grattis igen!
  • syntharen

Här är ett test från Graviditetskollen, bilden är tagen efter ca 2-3 min.

Den är samma test fast efter ca 10-15 min.

Ser ni nåt? Jag har startat en egen tråd men tänkte att här finns många experter med tränade ögon

Till saken är att det är 3 veckor och 2 dagar sedan jag och min man hade sex senast och jag tog ett test exakt två veckor efter det som var negativt (även om jag inbillade mig att jag såg nåt). Borde det inte var lite starkare om jag idag är i v 5+? Jag har inga symptom och jag har inte haft nån mens sedan yngsta sonen föddes för lite över ett år sedan.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester