• Nikki GBG

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

finskaflikkan skrev 2011-09-21 16:31:39 följande:
    herregud kan inte fatta de!!!! Va neg i måndags, drog på kryssning och plussade idag alltså....

Helt jäkla otroligt!!!  
    stort grattis!! Glad hoppas själv på ett plus inom de närmaste dagarna.. vad har du för symptom??
  • Nikki GBG

är detta ett plus eller spökstreck!? (testlagret)Skäms

• Nikki GBG
    Nikki GBG skrev 2011-11-16 02:47:21 följande:
    är detta ett plus eller spökstreck!? (testlagret)Skäms

bim-4
  • Nikki GBG
    MissMollis skrev 2011-11-16 07:40:10 följande:
    Ser alldels för starkt ut för o va spök tycker jag!  Tror jag säger grattis!!! Skrattande
    alexander2011 skrev 2011-11-16 08:20:34 följande:
    nikki och sanna8201 grattis till er båda det är positivt
    vågar inte säga tack för nu i morse när jag tog ett nytt test så såg jag inte det rosa strecket jag såg igår eftermiddag, har gått 18 timmar emellan och tidigare gånger jag plussat har mina gravtest alltid varit mycket starkare på eftermiddag/kväll än de varit på morgonen, varför vet jag inte men hoppas att så är fallet även denna gång för detta strecket igår var ju ingen inbillningSkäms

• Nikki GBG
    lycka 4 skrev 2011-11-16 08:52:07 följande:
    Men det är ju ett streck :) jag får också alltid starkare utslag på em än på morgone
    ja det var ett svagt rosa streck tom så jag hoppas jag får ett streck igen när jag tar ett nytt test framåt 16-tiden istället.. kom på att jag varit ute och motionerat igårkväll och drack mycket vatten och en stor kopp kaffe när jag kom hem så det kanske e lite därför också..
  • Nikki GBG
    sweasmamma skrev 2011-11-16 09:42:55 följande:
    absolut ett streck ,ibland reagerar testerna varannan dag och inte varje dag i början innan bim=) men gravid är du =)
    hihi hoppas hoppas!! jag är bara på bim -3 idag och har aldrig plussat före bim -1 förut så jag blev verkligen förvånad när jag fick ett svagt streck igår Glad
  • Nikki GBG
    johanna1992 skrev 2011-11-16 10:24:44 följande:
    Nu har jag köpt glandin och öven omega 3 och 6 hoppas att ägget fastnar denna gången så man blir på smällen :D
    vilken slags glandin har du köpt? epa-glandin eller? jag tror den innehåller omega 3 och 6 så kanske inte bra att äta extra av det..
  • Nikki GBG

verkar som om mitt svagt rosa streck igår bara var ett spökstreck iallafall, för idag var det bara en vitgrå skugga både i morse och i eftermiddags, trodde inte man kunde få rosa spökstreck på testlagrets gravtest som jag fick igår, både jag och sambon såg strecket tydligt Rynkar på näsan

• Nikki GBG
    sweasmamma skrev 2011-11-17 07:17:51 följande:
    konstigt,är det grått??? för jag tycker det ser positivt ut 
    nej det var rosa på den bilden, la aldrig upp bild på test från igår och idag för de var tok-blanka.. fattar inte att ja fick ett svagt rosa streck i förrgår och sen inget mer.. måste varit fel på testet..
  • Nikki GBG
    sweasmamma skrev 2011-11-17 09:28:03 följande:
    men när har du bim??
     (lördag) så bim -2 idag..
  • Nikki GBG
    sweasmamma skrev 2011-11-17 09:30:10 följande:
    men då är det ju 2 dagar kvar iaf =)
    ja fast har haft molvärk sedan en v tillbaka och idag känns den mer som mensvärk så jag antar mensen e på väg :(
  • Nikki GBG
    sweasmamma skrev 2011-11-17 10:02:12 följande:
    min tjejkompis hade grym mensvärk,hon kollade pappret heeela tiden ,nu är hon i v 14
    hihi tack för peppningen {#emotions_dlg.flower} jag fick iofs samma sist jag plussade, grym mensvärk, värre än vanligt och så plussade jag någon dag senare så jag får leva på hoppet fram tills lördag då mensen ska komma..
  • Nikki GBG
    Liten Léonie skrev 2011-11-18 10:27:50 följande:
    Tack snälla, vi får hålla tummarna... Skrattande
    grattis till plusset!{#emotions_dlg.flower} vilken bim-dag är du på??
  • Nikki GBG
    Liten Léonie skrev 2011-11-18 10:27:50 följande:
    Tack snälla, vi får hålla tummarna... Skrattande
    OJ FÖRLÅT! jag skrev visst till fel person Skäms skulle va till Sol i sinne
  • Nikki GBG
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-20 10:24:10 följande:
    man kanske ska göra som jag...skaffa sig en blodsockermätare (kostar under hundringen på apoteket) och hålla koll på sina sockernivåer.

Det är också så att har man väldigt ojämnt blodsockernivå så är det svårare att bli gravid, och eftersom jag är överviktig och har lite ...svårt....med socker så köpte jag mig en.. jag har ju även diabetes i nära familj så det är ärftligt så jag testar med jämna mellanrum för att se så att sockernivån ligger bra.
    fast en person som inte har diabetes får aldrig så ojämna blodsockervärden att det påverkar fertiliteten. har man däremot blodsocker över 9 ofta så kan det påverka. men har man det ska man nog kolla upp så man inte fått diabetes. har man problem med högt blodsocker så testa rosenrot, det är jättebra! sänker blodsockret, jag vet eftersom jag har diabetes typ 1 som jag fick som barn.
  • Nikki GBG

ger ägglossningstest utslag även om ett ägg aldrig släpper?? hur vet man säkert att ett ägg har släppt egentligen?? är det när tempen gått upp, eller gör den det ändå??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester