Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni om detta??
Mf i aug och kan inte tro att de tagit sig direkt..testade i helgen ,men då negativt..tror jag har BIM ons eller torsd
Tack alla!!
Lycka till ni andra också...
Särskilt du skrutt!!
Har följt denna tråd då det är såå spännande att se alla tester.... Ibland skrivs det att svaga tester har slutat i mf, tycker jag inte stämmer...har själv 4 barn plus ett mf....och jag får oftast jätte svaga tester till och med på BIM- dagen, dock får jag gravid med cb digital...men både stickor och vanligt cb får jag alltid svagt. Dock den gången jag fick mf så hade jag jätte mycket grav symptom, på ett sätt jag inte haft någon av dom andra ggr. Lycka till alla!!
Vilken tid på dygnet tar ni ÄL-tester?
Leya: hjälp mig räkna är du snäll då du verkar kunna detta med lutealfas. Om jag fick mitt första positiva ÄL-test( glad gubbe med cb) den 3/7 och väntar min mens nu den 15/7 hur lång luteal fas skulle du säga att jag har? Själv räknar jag dag 1 den 4/7 och sista dagen den 14/7 dvs dagen innan mensen kommer. För så har jag läst mig till här på fl.. Vilket då innebär att min fas är 11 dagar??!! Hade väldig ÄL-värk den 4/7. Tack på förhand!
Hjälp!! Det e fyra dagar kvar till mens.. Jag har lite halvtomt som om mensen skulle va på g.. kissnödig konstant.. vad tror ni??