• bebis maj 12

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om detta??
    Mf i aug och kan inte tro att de tagit sig direkt..testade i helgen ,men då negativt..tror jag har BIM ons eller torsd
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • bebis maj 12
    fashionista skrev 2011-09-19 11:18:19 följande:
    Ser positivt ut i mina ögon!:)
    Åh ja hoppas..strecket är tydligare i verkligheten..har så dålig kamera..
  • bebis maj 12

Tack alla!!
    Lycka till ni andra också...
    Särskilt du skrutt!!

• bebis maj 12
    Skrutt 83 skrev 2011-09-19 11:52:16 följande:
    Tack snälla du!! Ser du något på mitt test ovan. Vet ju inte alls var jag är i relation till äl/bim om jag ens hade äl.. Lycka till med allt nu! Håller tummarna!
    Tyvärr ser jag inget..tar du tempen innan å efter ÄL?? De är ju ett säkert sätt att se att ÄL varit
  • bebis maj 12

Hej Skrutt!!

Vet inte om du minns mig,men vi surrade efter vi fick mf förra året i augusti. Ser att du äntligen väntar smått...grattis...Själv fick jag min son för 2 veckor sen,på ena sonens födelsedag... 

Trevlig sommar och lycka till!! 
    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael bf maj-12
  • bebis maj 12

Har följt denna tråd då det är såå spännande att se alla tester.... Ibland skrivs det att svaga tester har slutat i mf, tycker jag inte stämmer...har själv 4 barn plus ett mf....och jag får oftast jätte svaga tester till och med på BIM- dagen, dock får jag gravid med cb digital...men både stickor och vanligt cb får jag alltid svagt. Dock den gången jag fick mf så hade jag jätte mycket grav symptom, på ett sätt jag inte haft någon av dom andra ggr. Lycka till alla!!

Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael -12
  • bebis maj 12
    Liam05 skrev 2013-07-01 17:57:46 följande:

På morgonen..

Direkt på morgon urin? Vissa säger ju att man ska ta mellan kl 10-20
  • bebis maj 12
    Leya skrev 2013-07-01 19:07:51 följande:
    Jag har fått positivt på äl-tester allt från kl 11.30 till 22.45. Så det där mellan kl 10-20 stämmer ju inte. Man kan säkerligen få positivt före kl 10 också, är nog bara en händelse att jag inte fått det.
    Mitt ser ungefär likadant ut (jag tar alltid några i god tid för att veta att jag inte missar äl) tills det börjar stegra tydligt, efter det tar det ca ett dygn innan jag får positivt.

Sist jag tog ÄL-tester då vi skulle bli gravid med våra tre yngsta barn fick jag också stegring och har alltid förlitat mig på testerna... Nu började jag med tester förra månaden och fick ganska starkt på dag 15 och positivt dag 16..nu är jag på dag 15 i denna cykel,men fullt lika svagt..har haft trådiga flytningar ett par dagar,lite molvärk som jag alltid har..men tror absolut inte jag får positivt test i morgon..tror jag är förbrukad..fyller 36 till hösten.. Har regelbunden mens på 27-28 dagar...
  • bebis maj 12
    Leya skrev 2013-07-01 19:58:04 följande:
    Jag kan nästan hoppa upp och klappa mig på att du INTE är förbrukad Glad det är nog bara så att äl är lite försenad denna månad... jag får nästan alltid äl mellan dag 10 och dag 13...men helt plötsligt en månad så hände ingenting...förrän dag 17....så ja...det händer nog bara ibland att den blir lite senare Glad
    Om du är förbrukad är jag fasen snart pensionär Flört jag fyller 39 år om mindre än två veckor....och jag blev alldeles nyss gravid!

Grattis!!
    Har du fler barn? Haft lätt att bli gravid? Jag har blivit gravid på max tre försök med alla mina 4:a plus ett mf 
  • bebis maj 12

Leya: hjälp mig räkna är du snäll då du verkar kunna detta med lutealfas. Om jag fick mitt första positiva ÄL-test( glad gubbe med cb) den 3/7 och väntar min mens nu den 15/7 hur lång luteal fas skulle du säga att jag har? Själv räknar jag dag 1 den 4/7 och sista dagen den 14/7 dvs dagen innan mensen kommer. För så har jag läst mig till här på fl.. Vilket då innebär att min fas är 11 dagar??!! Hade väldig ÄL-värk den 4/7. Tack på förhand!

• bebis maj 12
    MiieRO skrev 2017-06-29 15:39:19 följande:

Hjälp!! Det e fyra dagar kvar till mens.. Jag har lite halvtomt som om mensen skulle va på g.. kissnödig konstant.. vad tror ni??

Skulle säga ; gravid
    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael -12, ängeln Jonah -13,ängeln R-14
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester