Skrutt 83 skrev 2011-09-15 23:23:52 följande:
Copyjulia: ser ett tydligt plus! Alla är olika känsliga för hcg så tror inte du behöver vara orolig, det viktigaste är att testerna ökar i styrka. Håller tummarna!
Slemtorsk: Fy vad ledsen jag blir för din skull.. :( men ge inte upp hoppet ännu, du var ju många dagar innan bim. Håller tummarna!
Envira: jag ser tyvärr ingenting på bilden :( men håller tummarna att det snart är ett fint plus!
FlakeZ: Hej!! Tack ja jag hoppas.. 5 försöket nu med mf i augusti, var osäker på om Äl var överhuvudtaget denna mån.. Men testet från testlagret blev inte sådär förens 30 min efter tiden gått ut, :( är från igår på Äl+8. Kom ditt inom tiden så tidigt? När blev det ett tydligt steck? idag ser jag bara svaga mkt tveksamma skuggor och de har inte blivit lika tydliga efter tiden som detta blev. Men tog ett Äl test nu ikväll som visade i stort sätt lika starka streck och strecket på cb syntes fortfarande, togs imorse. Men har fått spökstreck på dem tidigare så det vågar jag inte lita på... Men hoppas Äl-testet indikerar att det är något på g.. Annars är det kanske en sen Äl efter mf men har inga symtom på att det skulle vara Äl nu.. Hoppas så men vill inte bli besviken.
Det är det jag är orolig för. Alla verkar ha så fina stegringar var tredje dag men mitt ökar inte mycket i styrka...