VuxenAkne
Har haft småfinnar hela tonåren och enstaka inebrännare eller vad nu folk kallar dessa plågsamma varelser.
Som 20-23 åring hade jag iprincip inga finnar alls! Jättefin hy, enbart lite rött efter tidigare finnar, men det går täcka över med stift så inget allvarligt alls. Nu (fortfarande 23) har jag fått extremt mycket finnar.
Småfinnar som kommer bara sådär men är borta dagen efter MEN dom är många, på hakan enbart.
Sedan kommer det en sådan EXTREM stor bula, tar tandkräm på den och den liksom stannar av. Kan sitta där i över en veckas tid, utan att bli gul liksom, sen rätt som det är den borta.
Just nu har jag 4 st "små" dom syns....som håller på att försvinna men en AJ håller på att komma upp.
Jag tar flera olika saker mot detta men inget hjälper. Även om jag tar tandkräm försvinner dom inte.
Jag är less på det. Vad ska man göra?
Jag är för tillfälligt rätt stressad / psykisk obalans pga utredning om sjukdom.
När jag har dessa finnarna överväger jag ibland att sjuka mig från läkaren pga jag skämms så himla mcycket!
Jag har gett återbud åt mina vänner pga en finne....Snacka om att jag har psyksika problem med dom små liven.
Någon som förstår mig som kan hjälpa att kanske komma med förslag?