• Kattdamen

Vuxna tillsammans med tonåringar

Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:30:55 följande:
    För vi passar inte ihop.
    Hur kan du veta att det?
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:32:16 följande:
    Jag har förmodligen testat?
    Alla män i din egen ålder?
  • Kattdamen
    TEDDEN skrev 2011-09-13 10:37:08 följande:
    Ja, jag har ett litet harem med små söta pojkar på 15 år. Själv är jag 50. 

Om du uppmärksammar ligger tråden inte i sandlådan. Jag undrar varför man är intresserad av någon så ung. Ingen verkar kunna svara, själv.
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:52:43 följande:
    Alla? Det finns förmodligen minst 4,000000pers i Sverige som är av det motsatta könet och i min ålder. Nej jag har inte träffat alla dem. Såklart.
    Men jag har träffat, kastat, träffat, kastat, träffat, KÄMPAT, kastat... För det inte funkar, vi är alldeles för olika, och vi är på helt olika stadier i mognad. Det funkar inte, jag känner mig som en pedofil, jag tycker att killarna i min ålder är för unga för mig.
    Jag behöver en stadig karl, och det har jag nu, sen att han är 9år äldre verkar bara moraltanter störa sig på!
    Okej, du är ganska åldersfixerad då?
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:56:16 följande:
    Riktade inte "moraltanter" mot enbart ts, utan mot alla som stör sig på åldersskillnad.
    Jag tror inte du har läst mitt inlägg riktigt rätt. Jag undrar vad man ser i en så ung människa, som inte är vuxen, eller knappt är vuxen. Man utvecklas en hel del mellan 20 och 25, för de flesta är det milsvid skillnad.
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:59:50 följande:
    Nej. Finns ingen bestämt ålder som jag endast håller mig till.
    Det var en slump att min karl är 9år äldre än mig, men vi trivs med varandra, så varför bryta pga åldern?
    Jag har träffat en kille som varit 10år äldre än min nuvarande karl, också en slump att han var såpass mycket äldre.
    Sen har jag träffar flera killar som bara varit 5år äldre än mig, men det håller inte - för jag tycker att dem inte är tillräckligt mogna.

Sen så tänder jag på män, naturligtvis. För annars hade jag ju kunnat nuppat med killar i min ålder och väntat med förhållande tills jag är äldre och en åldersskillnad på 10år är mer accepterad. 
    Men du verkar ju anse att för att vara en riktig man måste man vara mycket äldre? Det är väl ändå ganska åldersfixerat?
  • Kattdamen
    TEDDEN skrev 2011-09-13 10:58:59 följande:
    TS

Jag undrar lite över din bestämda åsikt i detta. Vad grundar den sig på? Själv blivit lämnad för en yngre förmåga?

Helt ointressant vem som blir kär i vem, enligt mig! Finns det ömsesidig kärlek och respekt så bör väl det vara det allra viktigaste i var mans relationer. Att du sen har en hang up gällande detta är ju synd, trist att du dömer ett förhållande grundat på ålder.

Men just ja, det var ok enligt dig att vara 30 och tillsammans med någon som är 40.

Undrar fortfarande när du tycker att det är ok med ålderskillnad.   
    När båda är vuxna, anser jag att åldersskillnad inte är några som helst problem.

Nej, jag har inte blivit lämnad för en yngre förmåga. Lyckligt gift.
  • Kattdamen
    La Lola skrev 2011-09-13 10:54:28 följande:
    Alltså...kalla de gärna något annat eftersom moral är något bra att ha.
    Ts kallar jag dock nyfiken o vetgirig.
    Men hon verkar få få svar på sin fundering......
    Det är lite tråkigt, tycker jag.
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 11:02:48 följande:
    Det är en åldersskillnad.
    Jag kan fråga min karl varför han vill vara med mig, om du vill få synen från en vuxen karl varför han har valt en ung flickvän.
    Jag undrar varför en vuxen människa väljer att bli tillsammans med en person som är så pass väldigt ung. Så att de är barn eller knappt vuxna. Det kvittar om det är män eller kvinnor.

Det är alltså så att det hänger på åldern för din del?
  • Kattdamen

Ja, 20-åringar förstår jag bättre. Även om när jag tänker på att bli tillsammans med någon runt 20 så skulle det kännas väldigt konstigt.

Därför jag undrar, jag ser 20-åringar som ganska små.

Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar