• Otäck

Vuxna tillsammans med tonåringar

Min sons pappa träffade jag när jag var arton, han var trettio. Förvisso en rätt stor ålderskillnad, men jag avgudade honom och han älskade och brydde sig om mig och det räckte... Fast inte ända fram, fyra år och ett barn senare så är det inte direkt den mest kärleksspirande relationen mellan två människor, som det var i början - men det har å andra sidan inte med åldern att göra heller.

• Otäck
    Otäck skrev 2011-09-13 21:38:48 följande:
    Min sons pappa träffade jag när jag var arton, han var trettio. Förvisso en rätt stor ålderskillnad, men jag avgudade honom och han älskade och brydde sig om mig och det räckte... Fast inte ända fram, fyra år och ett barn senare så är det inte direkt den mest kärleksspirande relationen mellan två människor, som det var i början - men det har å andra sidan inte med åldern att göra heller.
    Och bara för att klargöra, det är inte för att jag måste vara ihop med en äldre snubbe (även om jag rent generellt sett tycker att män kring trettio är mest attraktiva) eller att han måste vara ihop med en liten flicksnärta (för nog var jag en riktigt snorvalp när jag var arton, onekligen), det föll sig bara så att vi fattade tyckte för varandra trots ålder.
Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar