• SmultronCupcake

kattnamn till hane?

Idag fick vi hem en liten hankatt som är kritvit förutom lite svart fläck på huvudet men vi har verkligen ideétorka på namn och tar tacksamt emot lite förslag. Gärna lite udda namn Glad

• Svar på tråden kattnamn till hane?
  • kexel

Mina katter heter Kekana, Milou, Pico och Frisco. 
    Man kan komma på många knepiga och speciella namn :)  

• snuppis

Min bros katt heter Gun-Britt ha ha gillar det namnet. 
    Våra heter bara typiska kattnamn.  

• Familjen L

Min familj har två svarta hankatter, Gizmo och Batman heter dom. Batman hette från början Bruce Wayne, men vi kallade han för enkelhetens skull Batman.

Andra hankattnamn: Sigge. Figaro. Ture. Smeagol. Lucifer. Kompis. Zorro. Tusse.

• IceJossan

Är ni medvetna om att denna tråd är skapad 2011 och knappast aktuell längre? :P

• Familjen L

IceJossan: inte lätt att se när man tittar via app. Men namn till katt kan alltid vara aktuellt på sitt sätt ;)

• EnLitenSvamp
    IceJossan skrev 2013-05-11 16:08:24 följande:
    Är ni medvetna om att denna tråd är skapad 2011 och knappast aktuell längre? :P
    Ja men det föds väl katter än idag??

Ont: Adam Alsing.
  • finskaflikkan

Vi har haft en Ozzy, har en som heter Bobban och den andra heter Hjalle. 
    Manson, Samson, Figaro, Zero... m.m.

• shelbyeleanore
    GreatMaffian skrev 2011-09-19 14:34:22 följande:
    Vår katt heter Rune.. min väninna hade en katt som helt enkelt hette "Katten".. Hon började kalla honom det för hon inte kom på nåt bra namn, sen fick han heta det resten av livet :-P
    Något liknande här, kallade min för bebis för jag kom inte på något namn, idag är hon 4 och heter fortfarande Bebis ;)
  • MJAO

Här kommer förslag till er som inte kommer på namn till din hankatt (inte så många men jag gillar dom)

~ Simba (Min favorit)

~ Tusse

~ Findus

~ Spike

~ Blake 

• SB2011

Guz, gizmo, Svensson, herr Nilsson , nisse, de har mina hankatter haft som namn

• Malva05

vi har nyss fått hem en liten kille, och dottern bestämde att den ska heta storm, ja för den for runt som en storm :)

Svar på tråden kattnamn till hane?