Baby Girl skrev 2011-09-10 19:29:02 följande:
Men fiona. Du går mig på nerverna nu. Folk som inte har barn kan OMÖJLIGT veta hur det är att ha barn och känna den kärleken. De går miste om något i livet enligt mig. Det är ingen osanning. Och till de som inte kan få barn så beklagar jag. Jag respekterar fortfarande alla med eller utan barn. Jag undrar bara vaför. Men jag drar mig ur nu. Hoppas du hittar någon annan nu att ta ut ditt agg mot. Haha, herregud.
Att inte veta hur något är om man själv inte upplevt det är inte något som är avhängigt just barn. Jag vet inte hur det känns att bryta benet. Jag kan utgå från att det gör väldigt ont men jag kan inte förstå vidden av smärtan. Jag har aldrig vunnit VM-guld och även om jag förstår hur underbart roligt det är kan jag inte veta hur det känns förrän vinner ett efterlängtad VM-guld.
Jag, som har flertalet politiska uppdrag, tycker att politik är det roligaste som finns. I mitt stilla sinne kan jag undra hur andra inte kan tycka att det är det roligaste som finns eller i alla fall inte vilja engagera sig politiskt, men jag har inget behov av att ifrågasätta andras val.